25 Ağustos 2024 Pazar

Dizi Yorumu: My Sweet Mobster


Sonunda döndüm! Bir süredir yoktum ve bu arayı kapatmak için toplu bir yazı yazmıştım hatırlarsanız. Şimdi yeni izlediğim, taze taze bitirdiğim My Sweet Mobster'ı yorumlayacağım hazırsanız. Kahveler, çaylar hazırsa, başlayalım!

Annemle izleyecek dizi arıyoruz, bu aralar da kdrama camiasında bir durgunluk var. Çin dizilerine de aşina değil pek. En sonunda ben de baktım MSM arada önüme düşüyor, övülüyor orada burada, niye izlemiyorsunuz diye sitem ediliyor. Dedim buna başlayacağız.
Şimdi dizinin konusunu yazacağım aşağıda ama gangsterler var, tamam. Bunlar gangster hayatını bırakmış, şirket açmışlar, normal hayata adapte olmaya çalışıyorlar. Dedim ki tamamdır, komedinin tillahını izleriz. En son Vincenzo'da bu kadar kan gördüm arkadaşlar. Tweet bu kadar, evet. Yani komedi var mıydı? Vardı. Kralı vardı hem de. Ama ben sanıyorum ki beceriksiz haydutlar sıradan hayatı deneyimleyecekler. Yok arkadaşlar, o mafya hayatı zorla geldi burnumuza dayandı, çok lazımdı ya. Neyse, aşağıda hepsini konuşacağız.

Şimdi bu diziyi kimler sever? Ortalama bir romcom izleyicisi olan herrrkes arkadaşlar. Çünkü bu dizi bir romantik komediden bekleyeceğiniz her şeyi veriyor. Harika bir storyline ile gelişen bir aşk hikayesi, son derece sağlam arkadaşlıklar, renkli mekanlar ve çekimler, kalbimizi attıracak kadar iyi yazılmış bir erkek başrol ve yine pançak pançak romantik sahneler. Yani bence bir romcom izleyicisinin bu diziyi sevmeme ihtimali yok. Bence çok daha popüler olmalıydı. İzleyelim, izlettirelim.

My Sweet Mobster/Woman Who Plays With
Yönetmen: Kim Young Hwan, Kim Woo Hyun
Senarist: Park Soo Jung (orijinal web novel), Yool Pi (orijinal web novel), Na Kyeong
Yayıncı: JTBC
Bölüm Sayısı: 16 Bölüm
Yayın Tarihleri: 12 Haziran-1 Ağustos 2024

Yeraltı dünyasının en bilinen çetelerinden biri olan Bulldog Çetesinin başkanı olan Seo Tae Pyung'un hapse girmesiyle çete başkanı olan oğlu Seo Ji Hwan çeteden ayrılıp kendine güvenen adamlarla birlikte yeni bir yaşam kurar. Susamış Geyik adında bir et markası kuran Seo Ji Hwan şirket başkanı olarak büyük kitlelere ulaşır ve markasının adını duyurur. Minnie Unnie adıyla bir youtube kanalında çocuk içeriği üreten Go Eun Ha ise sahte polis kıyafetiyle gittiği bir gece kulübünde Seo Ji Hwan'ı oyuncak bir kelepçeyle tutuklar. Sonra tesadüfler silsilesiyle adamı yaralar, ismini karalar daha neler olur neler...

Bence süper anlattım, gidin izleyin işte, ilk bölümlerin komedi dozu çok daha yüksek. Yönetmen Kim Young Hwan'ın çok bilinen bir işi yok. Gogh's Starry Night -ki bir mini diziydi- ve Today's Webtoon dışında bir işi yok. Ancak My Sweet Mobster'da oldukça iyi iş çıkarmış. Dizimizin bir web novel uyarlaması olduğunu da söyleyelim.

-spoilerspoilerspoiler zone.-

Seo Ji Hwan (Um Tae Goo)

Um Tae Goo nispeten yeni bir yüz olsa da aslında sinematografisi epey kabarık. Kendisi dramadan çok sinema oyuncusu, epey filmi var. Oynadığı dramaların çoğu ise romantik komedi değil. Kendisinden iki yaş büyük abisinin de parlamaya başlayan bir yönetmen olduğu bilgisini verelim. Yüzünün karakteristik hali de gangster rolüne cuk oturmuş.
Dümdüz bir kdrama başrolü yazmak çok kolay arkadaşlar. Soğuk, insanlara öfkeli, işkolik ve bir de bu karışıma başrol kızımızla tanıştıktan sonra birden iyilik timsali olmayı eklerseniz, bum. Ama derinlikli karakter yazmak öyle zor ki. İşte Seo Ji Hwan böyle bir karakter. Her zaman iyi olmayı deneyen, çabalayan. Yaptıklarını kabul eden ama onlardan hep pişman olan birisi. Dürüst aynı zamanda. Adil birisi, kimsenin hakkını kimsede bırakmıyor. Vazgeçmesini öğütleyen Lee Gang Gil'e "Vazgeçemem. Hala korumam gereken şeyler var." diyerek değer verdiği insanlarla beraber aslında doğru bildiği ne varsa her şeyi koruyacak kadar cesur bir adam. Tek başına ve gerçekten çok fazla yükü var. Ama ne şikayet ediyor, ne de pes ediyor.
Seo Ji Hwan Bulldog Çetesini feshedip şirketini açtığında çetenin geri kalanı Go Yang Hui (okunuşu Korece 'kedi' kelimesiyle aynı) kalanlarla Kedicik Çetesi kuruyor. Go Yang Hui de Go Yang Hui olsa yani Ji Hwan onu her halükarda çıtır çıtır yer de, asıl problem başka birisi. Seo Ji Hwan'ın sırf kurtulabilmek için bizzat polise ihbar edip tutuklattığı babası. Bu adam içeriden çıkıyor ve Ji Hwan'a hayatı zehir etmeye başlıyor. Ji Hwan'a takmış manyak, çeteye geri dönsün istiyor. Adam delinin teki zaten, oğlanı karanlık yerlerde milletle dövüştürerek büyütmüş, aslan mı büyütüyorsun abi hayırdır? Yani Ji Hwan o psikolojiyle bu yıllara gene iyi gelmiş, böyle altın gibi bir oğlan olmuş.
Seo Ji Hwan, aslında annesiyle yaşıyor sanırım ilk yıllarda, oraları çok aydınlatmadılar. Adı da Hyeon Woo o zamanlar. Sonra babası alınca adını da değiştiriyor. Ama bu Hyeon Woo'nun çocukluktan tanıdığı bir kız var. Acaba kim? Evet geldi çocukluk bağlantısı ahshahssh
Seo Ji Hwan muhteşem bir karakterdi ya. Bu yaşına kadar sıfır ilişki deneyimiyle her şeyi uçlarda yaşaması ve hiçbir şey bilmemesi, o dağ gibi cüssesinin arkasında aslında utangaç ve oldukça çekingen bir adam olması, hele o Eun Ha'yı bebek gibi sevmesi... Seviyoruz kardeşim şöyle karakterleri, yalan mı söyleyelim? Seo Ji Hwan gerçek bir manifest yani, altı olmaz bizim için.
Ama bir yerde çok, çok kızdım kendisine. Aşağıda yazacağım elbet.

Go Eun Ha (Han Sun Hwa)

Secret grubunun en küçüğü olan Han Sun Hwa uzun bir süredir aktris olarak karşımıza çıkıyor. Oynadığı bir çok projesi var. Hatta Save Me 2'da Um Tae Goo'yla beraber rol almışlar. Bir de Work Later Drink Now'ın ilk sezonunda kendisini biraz izlemiştim. Gayet iyi bir oyuncu bence.
Minnie Unnie adıyla yayın yapan bir çocuk içerik üreticisi Eun Ha. Şirketi ondan sponsor oyuncakları tanıtmasını istiyor ama ailelerin maddi durumunu düşünen Eun Ha, bunu yapmak istemiyor. Öyle iyi kalpli, öyle tatlış bir karakter ki. Eun Ha da harika yazılmış bir karakter bence. Standart bir kdrama karakterinin beş bölüm süründüreceği olaylar yaşadı kaç kere. Hiçbirinde de Seo Ji Hwan'ın üstüne gitmedi. Kiminle ilişki yaşadığının, o adamın geçmişinin, deneyimsizliğinin, omzundaki yüklerin farkındaydı her zaman ve daha çok bir rehber oldu Ji Hwan için. "Benim için her korktuğunda benden uzaklaşamazsın." demişti bir bölümde. İletişimin önemini öyle güzel vurgulamıştı ki. Son bölümlerde neredeyse kaçırılmasının ardından Seo Ji Hwan onu uzaklaştırmaya çalışırken "Senden uzakta bir yerde güvende olmak istemiyorum, seninle olmak istiyorum!" diyerek isyan etmişti. Çok cesurdu, Ji Hwan'ın deneyimsizliği ve onun için korktuğunun bilincinde olduğu için Ji Hwan'a adım atmaktan korkmuyordu. İlk itiraf da Eun Ha'dan geldi mesela. Hyeon Woo'yu o kadar aradıktan sonra Ji Hwan bilip de söylemediği için belki kızar derken "Seni tanımadığım için özür dilerim." diyerek ağlaması da bizi çok şaşırttı. Of güzel kızım, of.
En çok içime dokunan sahne ise, Ji Hwan komadayken bir kraliçe gibi herkesi işinin başına gönderip tüm yükü tek başına sırtladıktan sonra Mi Ho'nun ona "Ağlayabilirsin, içine atmana gerek yok." demesiydi. Orada, "Uyanmazsa ne yaparım?" diyerek sessizce ağlaması içime dokundu. Neler yaşadı, başından neler geldi geçti. Bir kere bile sızlanmadı, nazlanmadı. O kadar alışmış ki kimseye nazlanmamaya. Seo Ji Hwan küçüklükleri için, "O da benim gibi yalnızdı." diyor ya. Aslında benzer yanlarında yaraları olan iki yetişkinler. Bu yönlerden birbirlerinin en büyük dayanakları oldular.

Jang Hyeon Woo (Kwon Yool)

Zaten senin babanı da sevmezdim süt oğlan! Kwon Yool'u daha önce One More Happy Ending'de de ikinci rol olarak izlemiştim. Bu oğlanın şanssızlığı, orada da rakibi "Nasıl Sevilir?" isimli bir el kitabı yazabilecek kadar güzel seven Song Soo Hyuk'tu. Bakın izleyeli ne kadar olmuş, hala mıh gibi aklımda karakterin adı, öyle de güzel seven bir elemandı. Jung Kyung Ho hayat vermişti role.
Neyse efendim, bu oğlumuz burada aydınlık tarafı temsilen savcı. Adı Jung Hyeon Woo. İsmi kızımızın çocukluk arkadaşıyla aynı, yaş hesabı tutuyor falan diyoruz ki acaba o mu? Ama düzenli bir kdrama izleyicisi bilir ki yetişkin bir Koreli senarist asla kıza başrol dışında birisiyle çocukluk anısı yazmaz. Ve yazılı olmayan kural şudur ki, o çocukluktan tanışma yazılacaktır! Bu değil yani kızın çocukluk arkadaşı. Ama bir süre öyleymiş gibi flashbackler uçuyor havada.
Savcı, kafayı Seo Ji Hwan'a takmış. Mevzu biraz da kişisel. Yıllar önce otelin birinde bir katliama şahit olmuş, onun sorumlusu Ji Hwan sanmış. Öyle kovalıyor adamı açığını bulurum diye. Sonra tabi yanlış anlaşılma çözülüyor. Bunlar da az buçuk dost olmaya yaklaşıyor falan. En az bir önceki dizisindeki kadar sıkıcı ve düzenli bir adam. Bu karakterini de çok sevemedim yani. Ne heyecanlandırdı, ne kalbimizi pır pır ettirdi. Olmasa da olur diyor ya Yalın, hah o şarkıyı ben buna armağan ediyorum. Geçelim. Ama şimdi bak Sezar'ın hakkı Sezar'a, son bölüm oldukça sevilesi bir tipti. Seo Ji Hwan için endişelenmesi, Eun Ha'ya moral vermesi falan. Ama o kadar.

Joo Il Young (Kim Hyun Jin)

Kim Hyun Jin yıldızı yeni yeni parlayan bir oyuncu. Sanırım Cheer Up'da ikinci karakterdi. Bir de mini bir dizide oynamıştı ilkbaharda. Oldukça bebek yüzlü, çok uzun boylu ve ekrana yakışan bir oyuncu. Yeni işlerinin takipçisiyiz.
Genelde bir CEO'yu konu alan dizilerde olur. Bu CEO'nun sağ kolunu görünce "Bu adam varsa başına bir şey gelmez." diyorsanız tamam, o adam sağlamdır. Vallahi ben dizide Il Young'u görünce rahatlıyordum. Tamam diyordum ya, çözer işimizi. Belki şirkette eski hükümlü olmayan tek eleman. Yetimhanede büyümüş, Ji Hwan elinden tutmuş, okutmuş, avukat olmuş. Sonra da hem şirketin hukuk danışmanı, hem de işte Ji Hwan'ın kişisel asistanı gibi takılıyordu.
Yetimhanede büyüdüğü için aile kavramına çok uzaktı, yavrum. Gu Mi Ho'yla "hızlı" bir şekilde mutluluğu bulduğu için kendisini tebrik ediyor, uğurluyoruz ahahahah

Gu Mi Ho (Moon Ji In)

Moon Ji In'i daha önce hiçbir yerde izlemedim. İlk defa tanıştık kendisiyle.
Gu Mi Ho da kızımızın yakın arkadaşı, bir kuaför dükkanı var. Il Young'la birbirlerine abayı yaktılar, biraz yanlış anlama, biraz ayak direme derken mutlu sona ulaştılar. Oldukça sevilesi bir yan karakterdi. Kızı darlayıp durmadı "Ayrıl knk." diye ahshahshs Son bölümlerde diyordu gerçi, ben ayrıl desem de ayrılmayacaksın ama ben yine de söyleyeyim diye ahahahah Çok orijinal bir anne babası vardı bunun da tam evlere şenlik. Sevdim bu kızı da, ikinci çift olarak izlemesi zevkli bir hikayeleri vardı.


Dizinin tadı, tuzu herrr şeyi, Susamış Geyik ekibi! Ya ben bayılıyordum bunlara. Bu kadar kafa ağrıtmayan, sahneleri sıkıntı içinde hızlandırılmadan, sıkıcı olmadan yazılan yan karakterler var mıdır acaba? Bunların hepsi aynı evde yaşıyorlar. Bunlar Seo Jihwan, Go Eun Ha bir de Il Young işte. Sol başta Jae Su var, ben kendisine Cesur demek istiyorum. Canımın cireği ya, Jihwan'ı o kadar sevip sayıyordu ki ölüme bile giderdi (literally de gidiyordu bu arada yani) Seo Pyung Tae'nin ayağına kapanıp "hyungnim!" dediğinde bile Jihwan'ın bağışlanmasını isteyeceğinden o kadar emindim ki. Herkes ihanet ederdi ama Jae Su'm asla. Canım. Role Yang Hyun Min hayat veriyor bu arada ve epey de deneyimli bir oyuncu. Şirin bir bilgi olarak da son bölüm çifte buluşma yaptıkları kadınlardan birinin gerçek hayatta eşi olduğunu ekleyelim.
DKZ'nin Jaechan'ın Dong Hee rolüne hayat veriyordu. Jihwan'ın sekreterliğini yapıyordu. Bir trafik kazasında sevdiği kız ölmüş, bu yüzden hala çok acı çekiyordu ve pişmandı. Okulu da yarım bırakmış. Bir ara Savcı'yla görüşüyordu, lan acaba dedim. Hain de değilmiş, Savcı'yla kendi davasından tanışıyormuş. Ne bileyim ben de şaşırdım.
Üçüncü sırada turuncu kafasıyla arz endam eden Moon Dong Hyeok nispeten daha fazla tanınır bir aktör ve oldukça projesi var. Burada pazarlama müdürü Yang Hong Ki'yi canlandırıyor. Turuncu kafasıyla insanların modunu yükselten, becerikli, tatlı bir insandı. Sevdik.
Sondaki minnoş Man Ho da tanıdık bir sima olan Lee Yoo Joon tarafından canlandırılıyor. Grubun yemeklerini hazırlamaktan sorumlu olan Man Ho çok da tatlı ve komik bir çardı. Jae Su'yla ayrılmaz bir ikililerdi.

O evdeki yaşamlarına da, kahvaltı ve akşam yemeklerine de, herr şeye ama her şeye çok özendim. Bir oda da bana versinler o evde, gül gibi yaşar giderim valla.

Genel Yorumum

Neler Canımı Sıktı?
Uzuun uzun şunu sevmedim, bunu sevmedim diyebilecek kadar sevmediğim şey yok dizide, cidden paket olarak çok keyif aldığım bir yapım oldu ama bazı salaklıklar cidden saç baş yoldurdu. Mesela Seo Jihwan diyor ki Eun Ha'ya "Bugün evde kalsan olmaz mı?" Bunun meali şu, ortalık karışık, zaten başımda bir sürü dert var bir de seninle uğraşmayalım. Eun Ha da ok, tmm diyor. Sonra biz bir görüyoruz Savcı'yla görüşmeye gitmiş, yetmemiş. Saatlerce sokaklarda dolaşmış karanlıkta. Yav! Bugün evde kal cümlesinin neresini anlamadın abla??
Ama bunlar falan ne ki, son bölümlerde o deccal babası yerine bıçağa siper olan Seo Ji Hwan'ın bana yaşattığı sinir krizinin yanında??? Arkadaşlar, ne desem kifayetsiz. Kalakaldım ekran başında, sövüyorum. Ji Hwan o an karşımda zuhur etse parçalarım adamı, öyle bir sinir. Yastıkları kemireceğim ya öfkeden böyle bir şey olamaz. Adam delinin teki, seni nasıl büyütmüş resmen canavar yetiştirmeye çalışmış, Ji Hwan yerinde başka biri olsa net psikopat çivici katil olurdu yani. Ve o adam olmasa herkes rahat bir nefes alacakken sen SEN o bıçağın önüne atladın, neden atladın?! Ya adam sana, sevgiline, kardeşlerine, şirketine HER ŞEYE düşman. Cidden kelimem kalmadı, anlatırken o sinir tahribatını tekrar yaşadım. Go Yang Hui hayatında ilk defa düzgün bir şey yapacaktı. Onu da yaptırmadılar. Ne yani o canavar baban seni rahat mı bırakacakmış, aklı başına mı gelmiş, biz de yedik. Ji Hwan yatsın kalksın da dua etsin, o adam tekrar hapisten çıkmasın.
Bu arada Ji Hwan'ı defalarca sırtından bıçaklayan (literally bıçakladı adamı) hain Lee Gang Gil, dilerim gün ışığı bile göremezsin :)

Ay bu arada hani polisiye diziler polis danışman alırlar ya dizi süresince, keşke bunlar da bir doktor danışman alsaymış ahshahshahs Seo Ji Hwan dokuz canlı bir kere, dünyanın dayağını yiyor, üstüne tatlı niyetine bir de bıçaklanıyor her seferinde ama ölmüyor. Hadi başrole bir şey olmaz da, savcının kafasında tuğla kırdılar bakın TUĞLA, iki bandajla çözüldü olay, bir de üstüne uyanıktı. İki hafta koma garantiydi, sıfır tıp bilgimle söyleyebilirim bunu. Seo Ji Hwan, Go Yang Hui'yi yamulttu, iki saat sonra karakolda şakıyordu mübarek. Ama en iyisi Seo Ji Hwan'ın karnından bıçaklanması ama kafa travması olması?? What? Adamın bir tek kafasına vurmadılar, kafa travması varmış. Ve komadaydı ama yoğun bakımda değil, dümdüz odaya almışlar adamı. Yani demem o ki, tıbbı baştan yazdılar, canları sağolsun ahshahshs

Yani sonuç olarak Ji Hwan'ın babası hiç olmasaydı hikayede, şeker şerbet bir şey izlerdik. Go Yang Hui'yi yamultur yamultur yollardı Ji Hwan, onun dışında da mafyaların normal dünyaya uyum sürecini izlerdik, bol kahkahalı.

Neleri sevdim, sevdim, sevdim!
Dizide kadronun "Bu aktör/aktrisin dizisi kesin izlenir." tarzı yıldız bir ismi yok, hatta oldukça kıyıda köşede kalmış ya da sinema oyuncusu aktörler seçilmiş. Ama buna rağmen cast ve oyuncuların kimyası o kadar güzel olmuştu ki. Başrollerin uyumu ve rollerine cuk oturmaları bir yana, bence herkes rolüne, görünümüne çok iyi oturmuşlardı. Cast seçimi kime aitse ellerinden öpmek isterim. "Hmm, bundan iyi gangster olur." deyip Ji Hwan olarak Um Tae Goo'yu izlememizi kime borçluysak, ona sonsuz teşekkürü borç bilirim.

Çok sesli, çok yan karakterli romantik komedilerde genelde ekran süresi problemi olur. Bir mahalleyi, köyü, kalabalık aileleri falan konu alan dizilerde görürüz bunu en çok. Ya yan karakterler başrollerden süre ve rol çalmaya başlar, ya da gittikçe hikayenin içinde yok olurlar. Bunda asla böyle bir problemimiz olmadı. Hepsi yerli yerindeydi. Ve yan karakterler öyle de tatlıydı ki <3 Bayıldım onlara. Her yere onlar da gitsin, her sahnede olsunlar istedim. Canım Susamış Geyik.

Seo Ji Hwan, bir mafya olduğunu unutmayı başarabilirsek, green flag'lerin tillahı, şahı adeta! O kadar seviyorum ki şöyle karakterleri izlemeyi. Ne istediğini bilmeyen, bir gün sevdiğini bir gün sevmeyen, ne hissettiğini bile anlayamayan ve karşısındaki insan için aksiyon almaktan bile aciz "psikolojik sıkıntılarım var ailemle kötüyüz." erkeklerinden o kadar bunaldım, bunaldık ki hepimiz. Seo Ji Hwan bunların üzerine ilaç gibi geliyor adeta. Eun Ha üzülmesin diye gözünün içine bakan, canı yanmasın diye elinden gelen her şeyi ortaya koyan, ilişki yaşamak hakkında zerre fikri olmamasına karşın öğrenmeye çalışan, saatlerce düşünüp hastanede ihtiyaç duyabileceği şeyleri listeleyen, işini daha kolay yapabilsin diye elleriyle stüdyo hazırlayan, sabaha kadar Eun Ha'nın youtube kanalındaki tüm videoları izleyen ve Eun Ha'ya bakarken gözlerinden bal akan Seo Ji Hwan, ben senden razıyım ya! Bugünlerde 2012 barzo kdrama erkeklerinden çok böyle karakterler yazılıyor ama yazılsın zaten. Bayılıyorum şu karakterlere.

Bal akan bakışlar vol. 1
Ay bir de Ji Hwan'ın halisünasyonları, her yerde Eun Ha'yı görmeye başlaması falan ne tatlıydı yaaa!

Biraz da Eun Ha'yı övelim o zaman. Ben bu kızdan da razıyım. Zaten sağlıklı ilişki, sağlıklı iki kişiyle oluyor artık malumumuz. Eun Ha hiçbir zaman ilişkiye taş koyan taraf olmadı. Seo Ji Hwan, ilişki yaşamakta tecrübesizdi, hatalar yapabilirdi. Eun Ha sevimli tavır almalar dışında aralarına gerçek bir mesafenin girmesine asla izin vermedi. Diziyi saçma sapan kısır tartışmalarla, fikir ayrılıklarıyla ve anlamsız ayrılıklarla düğüm haline getirmedikleri için o kadar mutluyum ki. Valla mis gibi olmuş mis.

Genelde Koreli senaristler çocukluktan tanışma yazdığı için linçlenir -haklı olarak-. Herkes mi çocukluktan tanışıyor yani cidden? Ama bu dizide bu bağ beni çok etkiledi. Ji Hwan'ın "O da benim gibi yalnızdı." deyişi. Koca dünyada yapayalnız iki çocuğun birbirinde bir dünya bulması. O bağın onları tekrar bir araya getirmesi. Eun Ha'nın "Seni ne olursa olsun tanıyacağım demiştim. Tanıyamadığım için üzgünüm Hyeon Woo Oppa." diyerek ağlaması falan... Bilmiyorum, çok güzel işlenmiş bence.
Plot twist olarak da güzeldi bence. Olay bakımından biraz Why Secretary Kim'i anımsattı. Başrolün isim değişikliği yapılması, kızın bu yüzden tanımaması ve aynı isimli bir başkasını çocukluk arkadaşı sanması falan. Hoşuma gitti bu ters köşe.

Şöyle genel bir yorum yapacak olursak ana çiftimiz dışında yan çift oldukça ilgi çekiciydi, mekanlar ve çekimler güzeldi. Gereksiz uzatılan hiçbir olay yoktu belki Eun Ha'nın başına bir şey geleceği ama ne zaman geleceği işi bir tık geriyordu çünkü ben finale altı bölüm kala falan buçuklamaya başladım, o da biraz erken olmuş. Ama onun dışında gereksiz uzatılan şeyler yoktu. Susamış Geyik ve çocukların ilişkisi güzeldi. Akıcı makıcı karıştırmaya gerek yok, dizi aktı gitti işte daha ne söyleyelim. Bal gibiydi. Bir puanı Savcılık Ofisinde geçen çok sahne olduğu için kırdım, o sıkıcı oda ve oradaki sıkıcı olaylar o kadar ilgimi çekmiyordu ki!

Dizinin şarkıları da en az kendisi kadar ilgi çekiciydi bence. Tüm parçalar tek tek dinlenmeyi hak ediyor, alın albümü arkaya loop halinde, dönsün dursun öyle. Dizinin imza parçası olan My Sweet Mobster'dan Everything'e hepsi farklı tarzda ama kulağınızda akıp giden şarkılar. Ama benim favorim See The Moon. Gözlerim doluyor şarkının güzelliğinden, sözleri tam olarak ikisinin çocukluğunu ve birleşen kaderlerini anlatıyor.
Every Single Day-My Sweet Mobster
Kim Pureum-Ring My Heart
Belle(of Kiss of Life)-See The Light
Lee Min Hyuk-The Way
more-Everything
LeeZe-See The Moon
Yu Jung Seok-Beautiful Woman
Baek Ye Seul-My Heart To You
Jaeman-Time Colored With You

Kdramaların günden güne beklentiyi karşılayamadığı son yıllarda yıldız gibi parlayan işlerden My Sweet Mobster. Bence herkesin şans vermesi ve izlemesi gereken bir yapım. Hiçbir şey katmasa bile mutlu eder öyle söyleyeyim. Benim oldukça kişiselleştirdiğim bir yapım oldu ilginç bir şekilde, umarım ben de Seo Jihwan'ımı bulurum bir yerlerden ahshahsh Şaka bir yana gerçekten şiddetle tavsiyemdir. Lütfen izleyelim, izletelim.




Sarhoş Ji Hwan>>>>





Gerçek bi şapşal.










Şeker krizi <3



Il Young ve Mi Ho'nun bebişi<3


Elden ele manifest zinciri, Seo Ji Hwan...

"İnsanların değişmeyeceğini biliyorum. Ama eğer yargılamakta aceleci davranırsak, diğerlerinden ne farkımız kalır?"



"Kararlarımızdan geri dönmek çok kolaydır. Hepimiz istediğimiz gibi yaşayabilseydik, birer aziz olurduk. Bunu yapamamamız bizi insan yapan şeydir. Her zaman fikrimizi değiştiririz."


5 yorum:

  1. Ayy heyecan listemde izleyeceğim bu diziyi, o yüzden spoil okumayıp bekleticem seni azıcık))
    Ama onun yerine benim aşkım olan Lee Min Ho'nun Pachinko dizisini sana önermem lazım. Bahsetmişimdir belki sana bilmiyorum ama benim için(hatta bence herkes için) Lee Min Ho KDRAMANIN PRENSİdir. Mükemmel nedir? Benim için ne Ji Chang Wook'tur, ne Lew Jong Suk. Benim için mükemmel Min Ho'dur. Pachinko çok iyi bir dizi. İzle tamam mı? Ben kaç senedir 2ci sezonu bekliyorum. Ve geldi. Sende izlemelisin bence.
    Kendine dikkat et seviliyorsun. ❤️🌹🩷

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah evet izlemediysen okumanı tavsiye etmem. Keyifli sürprizleri olan bir dizi. Ama mutlaka izle, eminim seversin :3 Lee Min Ho cidden Asya'da ciddi bir üne sahip. Benim çok sevdiğim her işini izlerim dediğim biri değil ama çok kaliteli ve iyi bir oyuncu olduğu kesin. Önerini dikkate alacak ve Pachinko'yu listeme alacağım. Önerin için teşekkür ederiim. Sen de kendine dikkat et, yine gel lütfen <3

      Sil
  2. Yorumlarını ennn sevdiğim blog yazarısın <3 en son yazında yazdığın "A Date With The Future" dizisine senin sayende başladım ve en sevdiğim çin dizisi oldu çooook teşekkür ederim:) Ayrıca bu yıl top 5 listeme giren dizilerden birini yorumlamışsın acaba Lovely Runner dizisini izledin mi eğer izlediysen hiç yorumunu yapmayı düşünüyor musun merak etmiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bu güzel yorumun için teşekkür ederim öncelikle, beni çok mutlu ettin <3 Ayrıca A Date With The Future'u beğenmene de çok sevindim. Lovely Runner bu senenin en çok izlenenlerinden olması sebebiyle haala listemde ama bir türlü izleyemedim yoğunluktan. Eğer izlersem yorumlarımı mutlaka paylaşacağım <3

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil