4 Mart 2015 Çarşamba

MAMAMOO - En Pıtırcıklarım


Mamamoo için bi yazı daha yazmıştım ancak sildim.Neden? Güzel soru :) Öncelikle Mamamoo'yu yeni tanıyordum o zamanlar isimler klipler başka bi şey yok. Ama bu pıtırcıkları tanıdıkça. Allahım sizi yerim kızlarım. Onlar çok ama çok özel benim için :P
Şimdi hazırlamayı amaçladığım daha kapsamlı bir yazı. Başlayalım o zaman.

Şimdi en pıtırcıklarım falan dedim de benim pıtırcıklarımsa sizin de olacak! Olacak! Seveceksiniz başka kaçarı yok... Bir ihtimal daha var o da ölmek mi dersin. yok ölmek falan sevmek olabilir :) 

Şimdi WA Entertainment pıtırcıklarıma çıkış yaptırmadan önce Bumkey ve K.Will'le klipte falan oynuyorlar ve düet yapıyorlar (ne sandınız?). Sonra vay efendim artık çıkış yaptıralım.Klipte de Jonghyun'u oynatıyorlar.Eh Jonghyun oynuyorsa dedim farz oldu klibi izlemek.Allam iyi ki izlemişim yaa çok şükür :) 

Sonra dedim ben bu kızları yerim. Sonra işte başladım araştırmaya.Tumblrdan başlayıp facebookla devam edip Youtube'la katlanan bir aşk bizimkisi <3 
Sonra dedim ki şu yazıyı bi yazayım diğeri olmadı gibi sankim.Sonrası buradayım :) 



Eveeet öncelikle 

Mamamoo,Bumkey-Don't Be Happy 

 Burada şirket galiba önceden bi üyeleri şöyle bi halka açıklamış ve onları tanıtmış hafiften.Tabi sesleri yine çok harika.Artık söylemekten bıktım.Netizenlerin biri sahnede 3 tane Ailee duruyo sandım gibi bi şey demişti de hak vererek gülmüştüm :) Solar'ın yeri gelince yumuşacık olan yeri gelince deli gibi güçlü olan yüksek oktavlı sesini profesörlerle inceledik şu an kimse nasıl olduğunu bilmiyo. Maşallah ne ses var bebimde ya. 
(Whee In bebeyim neden bu kadar divasın bu nasıl oluyo bi ara açıklamalı şaapcaam onu)
Bu arada bu şarkıda vokal anlamında sadece Solar ve Whee In'in seslerini duyuyoruz.


Mamamoo,K.Will-Peppermint Chocolate (ft Wheesung)+VIXX
  Bu şarkı acayip hareketli inanılmaz bi şarkı.Sonda Moon Byul'umun dansına ölürüm ya ben.Nasıl güzel yarebbim. Hepsinin sesi harika yine bu şarkıda.K.Will'in sesini de seven biri olarak çok seviyom ben bu şarkıyı ya.Bu şarkıda dördünün vokalini de duyuyoruz gençler yeyuu diyebilirsiniz.(Niye dedik diye soranlar için:Mamamoo seviyosunuz ya HANİ ondan.Keep calm and love Mamamoo beybe .)

Şimdi hayran olduk biz kendimize ne diyoruz diyenler için de yine dev kamu hizmeti BENDEN! 
Moo-Moo diyoruz arkadaşlar.Mamamoo fan clup adı ^^

ARTIK ÜYELERİ TANITMAYA BAŞLAYABİLİRİM.

SOLAR

                                                                                                      
Gerçek ismi:Kim Yong Sun
Sahne ismi:Solar                
Pozisyonu:Lider,Ana vokal
Doğum tarihi:21 Şubat 1991
Boy:1.63                            
                             Kilo:43                                                             

Grubun tatlışlar tatlışı üyesi.Şekere yatırmışlar bunu küçükken.Grubun en büyüğü ve lideri.Yüzü çok sevimli.Grubun maknaesi gibi gözüküyor olabilir ama değil işte^^ Müthiş bir sesi var Solar'ın. Sanki grubun minnokları hasta olunca başlarında bekliyormuş gibi gözükmüyor mu? Öyle şefkatli öyle sevimli işte.Çok güzel gülümsüyor ayrıca.Kocaman kocaman gözlerinin içi gülüyor kızın bildiğin.Eve al besle.Ayrıca yüksek notalar konusunda çok iyi.Çok güçlü bir sesi var yeri geldiğinde.İmmortal Songs 2'deki performansını izlediyseniz biliyorsunuzdur zaten.Grubun yüzü olduğu söylense de bazı yerlerde Moon Byul olarakta geçiyor.Hiç sorun değil ikisi de çok güzel.Ayrıca unutmadan söyleyeyim çokta güzel çığlık atıyor ahaha. Eğer Mamamoo Tv'nin 3. bölümünü izlediyseniz farketmişsinizdir sizde.Sonunda surprise dedikten sonra ye ye diye bağıran insan evladı Solar oluyor ^^ Piyano da çalıyor benim bitanem ya. Yetenek tabi. Ben Solar'ın saçlarını çok seviyom bi de. Yumuşacık görünüyorlar,pamuk gibi sanki :D Bir de aklıma gelmişken bir insan neden pirana taklidi yapar ki ? Solarımızın farkı işte asjjsjssj


Dans ettikten sonra utanan şapşik Solar---> Çok güzel çığlık attığına kanıtım.Fırlayıp giden yelpaze dünya ahret karşim :D Solar'ın minnoşluğuna da yorum yapamıyorum. Dans konusunda da aşmış kendini şekerbalım.
Solar-Love Is You ( Cover)---->Bu şarkıyı dinleye dinleye ezberledim galiba.Solar'ın yumuşacık sesi kulağıma temas edince kalakaldım. O nasıl bir ses ? Mükemmel gerçekten...
Solar & Wheein- No Cool Im Sorry (Cover)---->Ya gerçekten siz ne kadar minnoş ne kadar diva şeylersiniz













İsviçreli bilim adamları bu aralar Solar'ın tatlılığını araştırıyor kesin bilgi :3
Maşallah kızımıza <3


Barbie bebek ya :*






MOON BYUL

Gerçek ismi:Moon Byul Yi            
   Sahne ismi:Moon Byul                      
Pozisyonu:Lider rapper,lider dansçı
Doğum tarihi:22 Aralık 1992        
Boy:1.65                                        
Kilo:45                                        
                                      
Güzellik tatlışlık kavramını azıcık(!) abartıp yardıran rapper'ımız. Şimdi diğer yazıda ben çokta üstün bi rapi yok demişim.Sonrasında da çarpıldım zaten ettiğimi buldum arkadaşlar sorun yok.Ya ben kimle kim oluyom.Ben kime rapi normal diyorum?! Ya kız yardırmış rap konusunda,baştan yazmış neredeyse rap olgusunu ben hala bik bik bik.Ayıp etmişim yıldızım affet lütfen minnok gülüşlüm(bu nasıl bir sıfat?) <3 Cidden rapi çok iyi böyle ağzım açık bakıyorum rap yapışına.Tamam belki çok iyi kadın rapperlar var bu alemde tamam ama Moon Byul ile rap battle yapsalar ezemezler kızı da hani.Üstünlük kuramaz ama ezilmez de. Hem ne rapperlar var şimdi bu alemde.Moon Byul mu kötü?
Dans konusunda da fena çok güzel dans ediyor.Hatta yetenekli minnoş Mr. Ambigious'un koreografisini hazırlamış .Düşünün artık nasıl iyi bir dansçı .Ben çok severim o koreografiyi(şşt sizde seveceksiniz). Yetişkin bir Moon Byul yetenek olarak doğabilir.Ve şarkı da söyleyebiliyor.Bir rapper gibi değil hiç.
Moonbyul-Battlefield at Sukira ----> şarkı söylüyor dedim dimi ? inandınız mı şimdi bana :) Harika söylüyor yalnız.
MoonByul-Gwiyomi ---> Sonda Hwasa'nın açık ağzı efsane replay yapıp yapıp izledim.Kaç kere hatırlamıyorum :D (0.17'den başlayan çığlık? Doğru tahmin Solar :D )



Sen ne minnoş bi şey oldun kalp emoji


Güzellik :*




Hey Maşallah O.o

Efso gwiyomi sjssjsks




WHEEİN

Gerçek ismi: Jung Whee In        
          Sahne İsmi:Wheein                                
Doğum tarihi:17 Nisan 1995      
Pozisyon:Lider vokal,Ana dansçı
Boy:1.62                                    
Kilo:43                                      

Evet en manyak en sevimli üyelerden biri.Biri diyorum çünkü bu grubun en manyakları en zıpırları maknae-line.Hwasa ve ikisinin manyaklıklarını izlerken Mamamoo Tv'de gülmekten karnım ağrıyor bazen. Ayrıca yine MMM TV sayesinde Wheein'in ''Lelele'' diye bir ses tonu olduğunu öğrendik :D Hwasa arkasından dolaşıyodu Lelele yap diye :D Sanki grubun ablası en büyükleri en koruyanları gibi gözüküyor demi :) Ama en küçüklerinden biri garip bi biçimde. Harika yumuşak bir sesi var . Dinlerken uçup gideceğiniz,gırtlaktan gelen yumuşacık bir ses. Country havasına sahip gibi gelmişti bana Mr. Ambigious'ta ama sanırım sesi hangi havaya bürünmek istiyorsa o şekilde çıkıyor.Çok işlevli ses vay anasını sayın seyirciler :D Çokta işli bir ses. Slow şarkılar falan söylerken ağlarsınız cidden.Garip bi biçimde içine dokunuyor kızın ses tonu. O nedenle çok güzel oluyor slow şarkılarda Wheein'i dinlemek. Güzel de dans eder ayrıca. Çok gülümseyen bi suratı var ve aynı zamanda deli gibi hareketli.Minnok çünkü daha ablası :) Hwasa'yla birlikte ''Na Hye Jin-ie'' diye manyak bir seri çekmişlikleri var ya(evet onu da yaptı bu manyaklar :D ) Ama ben onları çok seviyorum ya minnokları grubun <3

Wheein-Lay It Down Cover (vocal and dance)---->Güzel dans ettiğine kanıtım
Wheein-The Sunlight Hurts (Live)Wheein-The Sunlight Hurts (Audio)
Wheein & Whasa Na Hye Jin-ie Series---->Neden bu kızları bu kadar seviyorsun diyenlere bu üçlemeyi yollayacağım.Cidden öyle doğal öyle sevimliler ki :D Her seferinde kahkaha atarak yere düşüyorum :) Çok tatlısınız ama minnok manyaklar (Whasa'nın Hye Jin deyişinin tatlılığı ve Friend Episode'daki gülüşünün güzelliği :3 )

(Ç/N: Bu kız niye ''Ben Hye Jin'im diyor ne alaka diyorsanız Whasa'nın gerçek adı :D)

Aynı zamanda Whasa'yla predebut videoları vardı ama çok cızırtılı olduğundan belli olmuyodu kalitesi kötüydü ondan eklemedim buraya :/



Duruşuna kurban piremsesim ya :3

Şebeklik,minnoşluk,tatlişkoluk bir bedende :Wheein!


Utandırmayın kızımı <3

Böyle de şebek üyeleri var işte grubun <3


Değişim geçirmek işte bu yukarıdaki giflerle bunlar arasındaki 34657366528 fark :D






WHASA



         

Gerçek ismi: Ahn Hye Jin                    
Sahne İsmi:Whasa                                
Doğum tarihi:23 Temmuz 1995            
Pozisyon:Ana rapper,lider vokal          
Boy:1.62                                              
Kilo:44                                                 

Bizim minnoşlar minnoşu maknaemiz.Kimse inanmıyo tabi o ayrı özellikle fandoma katılan her insanın yaşadığı evre bu. ''Ne? Maknae Whasa mı? Solar değil miydi yaa?'' evresi.O evreyi hemen arkasından takip eden evre de ''Ne Solar en büyük mü?'' evresi.Bu evreler tüm konumlar ezberlenince geçip gider.Panik yapmanıza gerek yok.evet bu bizim manyak maknaemiz.Tatlışlık abidesi divamız.Ama göz süzmesi bile havalı olur mu bi insanın yaa? Oluyor işte Whasa da oluyor.Ben sesini çok seviyorum. ama cidden güçlü bir sesi var Whasa'nın.Ve bunun yanında çok sağlam bir rapper olduğunu söylemek lazım.My Heart parçası farkettiriyor zaten.kısacası on parmağında on bin marifet kızımızın.Çok ciddi gibi duruyor ama MMM Tv'yi izleyince anlarsınız ki cidden öyle değil.Çok şirin hareketli neşeli.Sahnede bu kadar profesyonel sahne arkasında bu kadar şebek olan bir tatlılık harikası olsun pes ! Yüzünü yidiğim :3 Sıcacık bir kalbi var :) Yüzünü çok beğeniyorum ben orjinal bir suratı var minnokumun.Dediğim gibi çok manyaklar.Wheeinle tencere kapak misali uyumlular :D Havalı şey :3 Ama işte böyle bir minnoş bu da :3  Şebeklik,tatlılık,manyaklık,güzellik,divalık bi bedende toplanınca Whasa olunuyor işte. Ben anca muş. Duyduğuma göre ortaokulda 65 kilo üzerindeymiş. Bana sorarsan çok bi şey değil ama Kore'de direk şişman damgası yiyorsun.
Tabi kız azimli,azmetmiş başarmış zayıflamış divam <3 Unutmadan bu kızın ismi çok tartışmalı.Kimse Whasa mı yoksa Hwasa mı bilmiyor :D Yani her şekilde görebilirsiniz bu kim diye düşünmeyin :D Ayrıca netizenlerin en çok söylediği şey Mamamoo'nun sahne hakimiyeti. Cidden bu konuda çok iyiler.Bir kere Whasa hey piano man bölümünü hey camera man olarak söylemişti de bayılmışlardı :D

(Not:Kanımca sarı saçın en çok yakıştığı hatunlardan biridir)
Whasa-Stay (Rihanna Cover)
Whasa-Orange Colored Sky (Natalie Cole)Mamamoo-Piano Man Live ---->Bu performansta Whasa'nın saçı kafasındaki taca takılıyor.Normalde görebileceğiniz türden bir şirinlik değil mutlaka bir bakın. Yiyecektim neredeyse şapşiği <3 Seni tatlı şey ya :3
Whasa-My Heart ----> Bu şarkının ritmine hastayım ya.Sese bak. Bad girl'ün dibisin bebeyim.Arkandayız :D
(Ayrıca Hwasa Baechigi'nin de bir klibinde oynadı ve eşlik etti)
(Ve geçenlerde Ja Mezz'e bir şarkıda eşlik etti.)





Kız sjsjskjskssj naptılar sana ?



Ya bi insanın saçını savuruşu bile cool olur mu ya <3 Çok güzelsin be Maknae

   


Minnoşkooo  


Ya bu kız çok komik ya dkslşsdslf :D


Evet bundan sonra neler oldu neler bitti. 
Mamamoo ilk albümü Hello'yu yayınlıyor.Çıkış yapıyor yani. Çıkış parçaları da ''Mr. Ambigious''

Mamamoo-Mr. Ambigious


Şarkıyı çok beğenmiştim ilk dinlediğimde.Hala da beğeniyorum orası ayrı <3 Klip çok güzel ya rengarenk.Koreografiyi Moon Byul'un hazırladığını söylemiştim zaten. Kıyafetleri falan çok güzel.Bi tek Wheein'in saçını sevmedim en son 2000'de yer yüzünden silindi o fön -_- Ama yinede çok tatlıştı benim miniğim.Whasa'nın kocaman şapkası çok güzeldi.Ellerindeki bıyık detayları en akılda kalıcı şeydi klipte ve çok güzel bir detaydı. Klip çok güzel kurgulanmış :D Bir sürü de yıldız vaaar :D Başta Jonghyun beybisim olmak üzere Baek Ji Young,Wheesung,Jung Joon Young,kankileri Bumkey ve Rhymer :D Yazın favori şarkılarımdan biriydi.Baek Ji Young'un sonda kızlara anne şefkatiyle sarılması çok hoştu.(Baek Ji Young çok sevimli bir kadın değil mi sizce de .Çok seviyom ben.)

HELLO ALBUM

1-)Hello
2-)Mr.Ambigious
3-)Heeheehaheho (Feat Geeks)
4-)Baton touch
5-)My Heart/It's My Heart
6-) Don't Be Happy (feat Bumkey)

Bu albümden Baton Touch'ı hala çok severek kalbime dokunarak dinlerim.Neden bilmiyorum ama çok beğeniyorum o şarkıyı . My Heart'ı da çok seviyorum.Whasa'nın sesi,ritmi falan,Heeheehaheho da sevimli slow bir şarkı. Diğerlerine yorum yapmıştım zaten yukarıda^^

Bu arada çok beğendiğim bir cover yapıyor kızlar.Bumkey kankileriyle birlikte John Legend şarkısı olan All Of Me'yi coverlıyorlar.


Öyle içime dokundu ki sesleri kızların.Moon Byul'un rapinde ağzım açık kaldı.O nasıl bir rap yapmaktır.En son sen en iyisisin kızım bastır Moonbyul!! diye bağırdığımı hatırlıyorum :3 .Wheein'in sesi yumuşacık.Özellikle 2.14'le başlayan bölümde.Solar'ın ses rengi de çok güzeldi ayrıca. Whasa'nın sesi her zaman ki gibi güçlü ve farklıydı. Bumkey'in sesini de çok beğeniyorum zaten.Öyle güzel olmuş ki bu cover. Wheein'in içli sesini çok ama çok yakıştırdım bu şarkıya.Ödev yapıyordum ilk dinlediğimde.Kalakaldım öylece duyunca. Öyle güzel öyle içten öyle yüreğe dokunan bir cover bu,Bunda kızların da Bumkey'in de etkisi büyük.Çok iddialıyım şu an bu şarkıyı dinleyipte beğenmedim diyen çıkmayacak bence :3 Hatta uzun süre müzik çalarınızda duracak şarkının notalarıyla klip tadını yaşayabileceğiniz bir parça olmuş. Yabana atılmasın.

MİNİK BİR ALBÜM:PİANO MAN

Buna albüm de denmez aslında.WA Entertainment'cığım basbaya bizi keklemiş albüm diye ama biz yer miyiz ? Yemedik.(O malum espriyi yapmadınız umarım?)
Albümde dört başlık var ikisi şarkı diğer ikisi Piano Man'in enstrümantal ver. ve piano versiyonu.
Ama yine de Mamamoo'nun official hesabında kızların buz perisi gibi kıyafetlerini görünce ''yeaaa Mamamoo comeback beybee'' naralarını attığımdan bunu mazur göreceğim.
Ayrıca Gongchan faktörünü de es geçemeyeceğim :3


Malum resim bu arkadaşlar evet :3
Güzelliklerine yandığım :3


Mamamoo-Piano Man 

Üç ay kadar önce Miss Granny'yi izleyip kimmiş bu çocuk neyin nesiymiş derken Jinyoung çıkması  sonra buradan B1A4'a göz atıp birden Banalık mecrasına dalmam(bu kız ne anlatıyor deme,güzel bağlıycam şimdi ) ile güzel bi macera yaşadım.Özellikle her Bana gibi Minnoş Baro'nun kendine uymayan sesiyle şok geçirdim.Sonra her üyeyi kişisel olarak sevmemle tüm albümler falan derken Acemi Bana'lıktan çıkarıp kendimi Bana'lığa teşrif ettirdim bir ay kadar sonra.Kime sordum? Kimseye .kendi kendime nişan dağıtıyorum işte.
Neyse tamda bu zamanlarda Piano Man'in MV'sinde Gongchan'ın oynadığını öğrenince nasıl mutlu olduğumu anlamışsınızdır :3
Güle oynaya bekliyorum klibi. Gongchan+Mamamoo comeback= Bukızmutluluktanuçsun :3

Sonra klip geldi falan öle bayıla izledim.Küçük bir hikaye kurgulamaları çok hoş olmuştu. Solar'ın pırıltılı göz makyajı çok hoşuma gitti.O göz makyajı kesinlikle yakışıyor kıza :3 Whasa'nın aurası çok hoştu.İyi haber: Wheein'in saçı çok güzel :3 Sonlara doğru olan rap bölümünde MoonByul'un rapi bana eski dediklerimi yedirdi gerçekten. Sen kimsin de kıza ortalama rapper diyosun.Aşmış işte kız kendini!!!
Biliyorum ondan iyileri de var ama Moon Byul benim için en birinci lütfen arkadaşlar :3
Klipte en hoşuma giden kıyafetler yukarıdaki resimde gördüğünüz kıyafetlerdi :3
Gongchan da büyümüş minnoşlu şey :3
Şarkıya gelirsek başlangıç melodisi falan çok güzel.Whasa'nın başlangıçtaki Hey Piano Man bölümü çok güzel.Solar'ın şarkıya ilk giriş yaptığı kısım da çok soft böyle :) Gongchan'ın oradaki mimikleri <3 Whasa eşsiz sesiyle ortama müdahil olup yerini Wheein'e bırakırken hiç sorun yaşamıyorsunuz.Öyle güzel ve soft geçişler var ki.Moon Byul'un rapinden sonra Solar'ın bölümünden sonra Wheein'in bağırışına bitiyorum(Cümle=babamın teyzesinin eşinin kardeşi benim neyim olur?)
''We are Mamamoo'' bölümünde tabiki gözlerimi silip ''Evet! Siz en iyisiniz kızlarım!'' diye bağırıp hıçkırmadım sçmlmyn.s.s



PİANO MAN ALBUM
1-)Piano Man
2-)Gentleman (ft eSNa)
3-) Piano Man(Piano ver.)
4-) Piano Man (Inst.)

Gentleman ilk açınca,ilk duyuşta sevdiğim bir şarkıdır.eSNa'nın sesine de bayılırım zaten.Öyle güzel olmuş ki şarkı.Slow,soft,sizi başka diyarlara götürüp gelen bir şarkı.Ya bi şarkı yapın olmamış diyim?Yapamamış diyim? Olmamış deyim bi kere? Hepsi mi iyi olur divalar? Ya ben sizi yerim <3 :3
Her yaptığını mı güzel yaparlar.Boşuna 5 yıllık deneyimi varmış gibi görünmüyo kızlar.Acemilik eseri diye bi şey yok kesinlikle. Dediğim gibi Gentleman çok hoş.Moon Byul rapin adına yüzyirmibeşbininci kez özür diliyorum. Bu nası bi yetenek güzelim?
Solar'ın yumuşacık sesi şarkıya sanki özel yapılmış gibi oturmuş.Ve şarkı size de böyle elit loş bir mekanda yüksek bir tabure üzerinde bir tükenmez kalemle yazılmış bestelenmiş gibi gelmiyor mu? Ya belki uçmuş olabilirim ama konu Mamamoo olunca benim hayal gücüm de fazlaca çalışıyor napalım?
Dinleyin ya valla çok güzel :3


Şimdi biraz geriye Temmuz'a gidiyoruz. Temmuzda Mamamoo Marriage Not Dating adlı bir dizinin OST'u olan Love Lane'i seslendiriyorlar.
Çok eğlenceli bir şarkı.Ve kızların sesi de şarkıyla çok güzel bir uyum yakalamış. Bu yüzden çok beğenerek dinlenecekler klasöründe kendisine yer buldum bu hafif konsteptli müzik konusunda.
Sırf bu şarkının nerelerde çaldığını görmek için diziye izleyebilirim. Ah fangörllük sen insana neler yaptırıyorsun :3 Konu Mamamoo olmayagörsün mantık devre dışı :D


Zaman tünelinden çıkıp Piano Man zamanlarına dönebiliriz.Aşağı yukarı bu zamanlarda(ya da erken ya da geç tam kestiremiyorum) Mamamoo bu seferde My Lovely Girl için bir OST seslendirdi.Bu sefer Loco işbirliğiyle.
  
Bu da hoş olmuş.Loco işbirliğiyle.Ama ne yalan söyleyeyim sanırım Love Lane'i daha çok sevmiştim :) Ama Krystal'a dolayısıyla diziye çok dolayısıyla OST'lara olan sevgimden dolayı bunu Krystal'a çaktırmayacağım :3

Şimdi zaman tüneliyle bu zamana atlayın bakalım. Geçtiğimiz günlerde de Spy için bir OST seslendirdiler

Tam anlamıyla bayıldım! Tek kötü yanı Moon Byul'u duyamamamız. Slow bir şarkı ve rap bölümü yok.Ama üç divam da şarkıyı harikalaştırmışlar :3 Siz her şeysiniz kızlar.Whasa ve Wheein'in birlikte My everything demesi çok harikaydı.Bebiş Solar'ım senin ne güçlü bir sesin var öyle.Tam bir ham diye yemeliksin sen. Sevimli surat! Kızlardan bahsederken konudan uzaklaşmak maharetlerim arasında sayılabilir.


Tabi ki Mamamoo marifetleri burada bitmedi.Evet şimdi bi kaç yüz bin doz Mamamoo divalığı alacaksınız. Tabii ki İmmortal Songs performanslarından bahsediyorum.Ağzımın açık kaldığı nasıl güçlü sesleri bir araya topladıklarına inanamadığım zaman dilimi.Kızlarım sis en iyisiniz diye bağırmam üzerine annemin odanın kapısını açıp bana ne diyor bu kız dercesine baktığı zaman dilimi.Siz nasıl nitelendirirseniz artık.
Cidden nasıl böyle yetenek olarak doğmuşlar,bu sesleri nasıl bi şey bilmiyorum ama bi şekerbalı kızları tanıdığım için çok mutluyum(yazar burada içini çeker gözlerini siler duygulanır)

Bu performansta Wait A Minute diye bir şarkı söylüyorlar. Siz nasıl bir yeteneksiniz ? Sizde nasıl bir ses var ben anlamadım gitti. Ya cidden bu kadar özellikli seslere uzun süredir rastlamıyorum. Ya grubun rapperı bile ana vokal gibi şarkı söyleyebilir mi? Bir yerden Mamamoo'nun canavar rookieler olarak çağırıldığını duydum kkkk. Öyleyse eğer hiçte haksız sayılmazlar. Bu kızlar üç büyük şirketten birinden çıksa ne olurdu acaba? Merak ediyorum ciddili ciddili? Kesin ortalık yıkılırdı. Küçük bir şirketten buraya kadar geldiler. Kimse Mamamoo deyince ''Efendim?'' demiyor. Tanıyor biliyorlar. Kolay değil. Adı bile duyulmadan sönüp giden tonlarca çaylak grup var. Mamamoo umarım sürekliliği olacak olan ve bir gün en yükseğe ulaşacak olan bir grup olacak ben inanıyorum.

Performansı izlerken insanların ifadesine odaklanın herkesin ağzı açık kalıyor. Böyle yetenek böyle şirinlikle birleşince izleniyor tabi <3 Solar şekerbalımın yukarıdan topladığı saçları ne kadar sevimli olmuş öyle. Harika bir sahne hakimiyetleri vardı sahneyi harika kullandılar. Solar'ın sesi ne kadar güçlüydü öyle ya. Şok oldum cidden!
Dansları, ünlemleri, sesleri, kıyafetleri her şeyiyle harikaydı bu performans. Ve belki inanamayacaksınız ama size saniyesi saniyesine anlatabilirim. Çünkü tam tamına bi on beş kere rahat izledim :3


MAMAMOO-FLYING DEEP IN THE NIGHT
Performansı izleyince anlayacaksınız Whasa aurası ne demek. Ya sen nası bir insansın divam. Ya bi dur küçüksün sen daha bir dur. Hayran kaldım, saçını savuruşu, gözünü süzüşü, kafasını eğişi bile havalı olur mu bir insanın? Nasıl dans etmektir o öyle nasıl bir şey sendeki ben anlamadım gitti. Ağzım açık kaldı. Moon Byul'ün performans boyunca sevimliliği de beni kalpten götürecekti :3 ya cidden harikasın sen tatlııış :3 Burada da Evil Maknae Kyuhyun'un Flying Deep In The Night parçasını söylüyorlar. O Whasa'nın başta Seniorita diye bağırışı, Wheein'in soft sesi ve Solar'ın tiz sesi, ayrıyeten orijinalinden farklı olarak Moon Byul'ün rap bölümü farklı bir yorum olmuş. Altından çok iyi kalkmışlar. Ve kendilerince bir yorum getirip çok güzel bir şey çıkarmışlar ortaya. Kyuhyun'un bu şarkısını da çok severdim :3

 Bi de pıtırcıklarım söyleyince çok güzel oldu. Ağzım açık izledim zaten. Her okuldan gelince bir kere izliyorum eed doğru bildiniz :3
Her seferinde yeteneğinize hayran kalıyorum minnok kızlarım benim <3
Sahnede çok ama çok rahatlar gerçekten. Sahne eskiden beri onların oyun alanıymış gibi. Hareketleri o kadar doğal o kadar rahat ki sanki koreografi falan hiçbir şey yok kızlar oraya eğlenmeye gelmiş dans edip şarkı söylemişler gibi.Ama bunun yanında son derece de göz alıcı bi performans. Yorumunuza biterim kız sizin <3


MAMAMOO- FLOWERS OF PASSİON
Gençler bitmedi Mamamoo bu performanstan sonra bir kere daha Immortal Songs'a davet edildi. Bir çaylak grup arka arkaya davet alıyor düşünün.Her seferinde çığlık atıyorum o ayrı. Neden mutlu olmayayım bana yarıyor valla. Divalarım.O nasıl bir sahne hakimiyeti ya. Vokallerine de aşık oldum. Onlar nasıl vokaller kızlar?? Artık bi şey diyemiyorum cidden.40 yıllık vokaller sankim. Nasıl doğal.Hep aynı şeyleri yazıyorum belki ama gerçek ortada kızlar böyle <3
Ben konuşmayacağım bir video bırakacağım elime tesadüfen geçti o konuşacak

Mamamoo-Flowers of Passion MR Removed

Bu performansın MR Removed versiyonu. MR Removed arka plandaki sesleri çıkararak sadece sanatçının sesi kalacak şekilde ayarlama işlemi.Bu şekilde ne derece yetenekli oldukları görülüyor.Kızların canlı söylerken sesine bakar mısınız? Dediğim gibi bu video konuşsun artık ^^




Mutlaka biliyorsunuzdur.İdoller konuk oldukları radyo programlarında veya bir çok şovlarda falan böyle alırlar mikrofonları önlerine önce kendi şarkıları sonra cover mover derken Allah ne verdiyse söylerler:D Tabi şikayetçi miyiz? Hayır tabi ki !!! Kulağım bayram yapmış ben daha ne isterim :D

Kızlarda katıldıkları programlarda gerek cover gerek kendi şarkıları bir sürü şey söylemişler. Çokta güzel söylemişler ya tatlıııış :3

Mamamoo-Love Me Cover (Stooshe)
Çok güzel olmuş. Orijinal çizgiden hiç çıkmamışlar. Orijinalini de dinledim. Ünlemler bile aynı. Şarkının hakkını vermişler yine <3


Mamamoo-A Real Lady Cover (Swings  Feat Beenzino,Gray & Zion T.)

Çok Mamamoo tarzı bir şarkı olmuş :3 Çok güzel olmuş.Dinlerken gözlerim kalp emojisi haline geldi. :3

Mamamoo-One Night Only (Beyonce)
Ya divalar bir başka diva şarkısı söylüyorlar sevilmez mi? Beyonce divadır açık ve net. E kızlar da cover yapınca atladım tabi. Bende ki ileri görüşlülük de mikemmel yalnııız. Eski yazımda Bi Beyonce kavırı yapsa da dinlesek demişim Wheein için.
Ben istedim bir göz, alnımda bile göz açıldı şu hale bak divalarım kızlarım hepsi birden Beyonce kavırlamış ben daha ne isteriiiiiim :3 Ay mutluluk :3

Zico'da Mamamoo hakkında bir yorum yapmış duyunca çok mutlu oldum. İnsanın sevdiği iki grup birbiri hakkında yorum yapınca nedensiz mutlu oluveriyorsun işte <3

Zico:Mamamoo gerçekten çok iyi ve gerçekten harika.Onlar çaylak değiller

Got7'ın Stop Stop It promosyonları Piano Man ile aynı zamandaydı. Hatta fotoğrafları bile var. (Got7 yazısı hala taslak vicdan azabı çekiyorum inşallah onu da bitirip yayınlayacağım <3 )
Youngjae bebeyim de Mamamoo hakkında bir yorum yapıvermiş. Hatta Mork arkasından kızların bıyık hareketini yapıvermiş <333 

Youngjae:Mamamoo'nun şarkıları tamamen bağımlılık yapıcı
(Bu Mark'ı yememeli de napmalı?)

Şimdi son olarak bakıyorum atladığım unuttuğum bir şey var mı diye. Sanırım yok. Her şeyi yazdım :3 Heeey benim gibi üşengeç bi insana bile böyle bi yazı yazdırdı kızlar.Bu benim en ayrıntılı ilk yazım ( Son olmasın GOT7 yazısı var daha nolooor ) :3

Şimdi en sevdiğim kısma gelek mieee?

HADİ

EN SEVDİĞİM YA 


GİF SHOWER 

YAŞASIIIN 

















Gifleri Tumblr'dan aldım.Kndlrne tşkr edyrm :D :D 
Son olaraaaaak Tumblr'daaan 
DEV HİZMEEET!!!
Yazımı özetlemiş bir nevi :3 Yazıda sözü geçen tüm parçalar kimindir kim söylemiş liste halinde bir fotoğraf.Ama kolaya kaçmıyoruz yazıyı da okuyoruz sevgili pançikler :D 
Lütfen ,üşenmedim yazı yazdım sizlere bakın yapmayın litfen ^^
Şimdi Youtube'u Tumblr'ı Allkpop'ı falan bilimum siteleri açıyor arama kutucuklarına Mamamoo yazıyorsunuz.Çıkan her şeyi didik didik inceliyor bu yazıdan öğrendiklerinizin ışığında Moo Moo oluyorsunuz.Mamamoo'nun Moo Moo'lara verdiği değerden bahsederdim de bi postluk konuşacağım yine bi başka postta yazayım onu da :3
Neyse ,Moo Moo olduktan sonra gelip bu yazıyı tekrar okuyorsunuz üyeleri bir daha seviyor seslerine bir daha aşık oluyor müessesemizden mutlu bir Moo Moo olarak ayrılıyorsunuz efenim esen kalın ! slssksjsjsk sizi seviyorum çoklu çoklu.Moo Moo'lar sizi öpüldünüüüz <3 


Son olarak bunu da bırakıp gideyim.

Burada Solar Ariana Grande Moonbyul bir Bond Kızı Wheein Audrey Hepburn Whasa da Marilyn Monroe oluyor. Çok tatlı olmuşlar :3 

Edit:Mamamoo Pink Funky albümüyle geri döndü harika bir şey :3 Ve umarım bu sefer bir birincilik alacaklar. Netizenler de övüp duruyor kızlarımızı. Ay hadi inşallah!



13 yorum:

  1. süper olmuş mamamoo yu yakından tanımak istiyordum va kimse senin gibi anlatamamaış ellerine sağlık ^-^ bu arada gerçekten bu minnaklar çok tatlı çok şekerrrlerr en sevdiğim kız gruplardan çok teşekürlerrr ^^ ♥♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yazıyı beğenmeniz beni gerçekten çok mutlu etti :3 Çok samimiler öyle değil mi? Çok sevelim onları çok :3

      Sil
  2. harika bir yazı olmuş, süperr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim umarım keyif almışsınızdır :3

      Sil
  3. Mamamoo nun anlamı ne inanın çok merak ettim bilen biri varsa açıklasın lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeklerin çıkardığı ilk sesi simgeliyor.Mama anne anlamına geliyor.Üyeler fanlara doğal ve içten olmak istediğini söyledi.

      Sil
  4. Unni çok güzel yazmışsın.Mo-mo'lar aranızda bana da yer var mııı?Umarım katılmak için çok geç kalmamışımdır.
    Gelecek hafta yazı da yazacağım kendimi Mamamoo'ya boğacağım.
    Çok teşekkürler unni ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim,Mamamoo'yu sevdirebildiysek ne güzel :3 Moo-moo fandomı minnoştur,sevecendir ahahaha,tabiki yer var yani. Mamamoo harika bir grup her yönden,pişman olmazsın.
      Ne demek :3 Aklına takılan olursa sorabilirsin.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Bu yazıyı yazarken bir çok yeri araştırmıştım. Nerenin yanlış olduğunu söylerseniz düzeltebilirim ama çoğu yer güvenilir kaynaklardan araştırdığım şeyler. Bir kaç yanlış nokta olsa da bahsettiğiniz gibi ''hep'' yanlış bilgi içerdiğini düşünmüyorum. Teşekkürler.

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Hangul okunduğu gibi yazılan bir alfabe olduğu için o alfabede fark etmiyor, sadece Latin harflerinde yazım farkı oluyor, ikisinin okunuşu da aynı yani. İkisi de kullanılabilir.

      Sil
  7. Hayatim 2023 yıl bidaha bak çok mükemmeller

    YanıtlaSil