31 Ağustos 2015 Pazartesi

Lee Dong Gun / Sevsek Mi ?

Her ne kadar şirket fanı olmak nasıl bir olay desem de içten içe desteklediğim iki şirket var.Bıraksalar bağrıma basacağım ve yavrularım diyeceğim. JYP ve Jelly Fish Entertainment .Sebepsiz seviyorum .Çok seviyorum.FNC'nin yönetimini pek sevmiyorum artık.Başta ciddi anlamda iyi başladı ancak gittikçe SM'leşiyor sanki.AOA kızlarının çıkışa kadar isimlerini bilmemesi, şirkettekileri sadece bir para makinesi olarak gördüğünün simgesi. Aile olarak değil. O yüzden Jelly Fish'in pofuduk CEO'sunun nasıl olup Han Başgan ile kanka olduğunu anlamıyorum.Baya interesting. ( Han Başgan CNBLUE'nun 2gether comeback'ini nihayet Eylül'e patlatmanla aramızdaki buzlar eriyor.Şirkettekilere iyi bir baba olabilirsen belki kanka bile oluruz.)

Ama FNC şöyle bir kenara durduğunda şirketteki isimleri cidden seviyorum.Sadece idol anlamında bakarsak nasıl bir Boice olduğumu blogu takip edenler bilir zaten. Eh bir de şirketin yeni şekerlerinin de fandomundayım.N.Flying'den bahsediyorum tabi ki.Ne kadar bekledim onları amanın amanın. Bugün burada sırf FNC'den olduğu için sevmek zorunda hissettiğim ( malum şirkettekileri seviyorum demiştim) Lee Dong Gun var.Ama ısınamıyorum gidiyor.

Yonghwa'm balım'ın birascık daha yaşını başını aldığında Lee Dong Gun amcasına benzeyeceğini düşünüyorum.Aynı gözler,dolgun dudaklar ve zarif bir çene.



Kapı gibi kanıtlarımı da çakayım da şuraya.


Gülümserken kıvrılan dudaklarına kadar aynılar

9 Temmuz 2015 Perşembe

İdol Rapper'lar Düete

Projem hayata geçsin! İdol rapper'lar düete! Hiphop ucsuz bucaksız bir alan.Ama ben bazı belirlediğim bir kaç idol rapper'ı kafamda aynı sahneye yerleştirdiğimde şölen çıkıyor yahu.Mübarek Ramazan ayı dua edin arkadaşlar da kalıp düet yapsınlar.

Bu gün benim rüya gibi Rapper Couple(çok kafiyeli oldu)larımı inceleyelim.Siz de ''Ay keşke olsalar diye''fangirl çığlıkları atmazsanız beni arayıp ''bu nasıl gapıl gardeşim'' deme hakkınız var koçitolarım.Haydi bakalım!


Zico & Rapmon



Yahu nolur düet yapın! Mama'da sizi aynı sahnede gördüğümden beri gözüme uyku girmiyor.O zaman da hem bir BBC hem de ARMY olarak baya dağıtmıştım.Aklıma gelince hala dağıtıyorum.Çok nolur bak.Nolur bi daha göreyim sizi dünya gözüyle şu sahnede :3


J-Hope & Jackson


Dream Concert'te sanırım Yugiyle Hobie dance battle yaptı ama rapper'ları hiç aynı sahnede bulunmadı.Sizi de şöyle sahneye alalım beyler.Oyy beraber düet yapsalar da dinlesek fena olmaz dimi arkadaşlar(EVEEET). Çok istiyom :33



Suga & GD


Olmaz mı ama? Bi düşün olmaz mı? BENCEÇOKGÜZELOLUR :33 Kendimi kaybettim.
''Yok artık'' dediyseniz önce bi Suga'nın rapini sonra GD'nin rapini bi birleştirir misiniz? Yaklaşık bir dakika sonra youtube'da ikisi rap yapmış gibi videolar editleyecek,fotoğraf düzenlemeden biraz anlıyorsanız kurmaca Suga&GD afişleri hazırlayacaksınız benden söylemesi hihuhu :D 


Suga & Ravi


Nasıl olabileceği hakkında bir fikrim olmasa da oluru var.Yahu tamam rapi bırak şu ikisi sırf gözümüz gönlümüz açılsın diye sahnede dursa 3 evetle uğurlarız gibi.Yani rap yapsalar hayli hayli güzel olur.Rap yapacaksınız uleyn yapacaksınız.Hatta Ravi'yi alın siz bi haftalığına.Suga ile rap işleri bitince hazır gelmişken Rapmon'la da bi düet yapsınlar.Alllaaaah ne dağıtırım-tabi aşırı heyecandan ölmezsem-


J-Hope & Rapmon & Jackson


Ya abiii. Çok güzel olduu.Kenara Rabiş'i de sıkıştırsak(Koskaca rapper'a Rabiş dedim afgsjsjs.Sorry Ravi :3)harika olar gibime geliyor.Ay ne müthiş kadro.Ay beyefendiciim.Ay Katya bana bi şeyler oluyo.Yıkarlar bunlar sahneyi be :33 Hadi hadi çabuk ben bu postu bitirmeden siz kayıt odasında olun bebikolarım :3

Dream Team: RAVİ & ZİCO


Bu çift dream team seçme sebebim çok uzun zamandır kalbimde ''ah keşke'' olarak olduğundan gelen bi şey.Çok uzun zamandır istiyorum.Neden bilmiyorum,yan yana elektrikleri tutuyor belki ondan ama bunlar birlikte bir rap projesine imza atsa naparım bilemiyorum.Lütfen Allahım çok lütfen şunlar bi rap projesi şaapsın.İkisini de çok seviyom bak ortak nokta :33 Cidden çok güzel olur.Bu arada gözüm Rabi'nin kaslarına gidiyo şu an caiz midir ajaba sjsjs Evet lütfen arkdşlr.Rap projesi bekliyorum -sizi çok seven bir BBCTarlight :3



Evet aslında dahil etmek istediğim çok rapper vardı(Başta Baro olmak üzere) ama belirli rapperları dahil ettim.-Reklam:BTS-Dope'u çokça dinleyin (ibighit'in kanalından)-
Çokça öpüldünüz :*

28 Ekim 2014 Salı

En Maknae Olmayan Maknae'ler


Sırf böyle bi yazıyı yazmaya beni iten sebepten ötürü ne kadar sıkılmış olduğumu anlayabilirsiniz^^
Ama sizce de k-pop dünyasının maknaeleri Unnilerini/ hyunglarını adeta hiçe sayıp fazlaca büyümüyolar mı ? Amaan tabi ki buna kafa yormadınız.Ama ben yordum *piç smile*

Evet şimdi maknae gibi görünmeyen ama maknae olan insancıklarını,tatlışlarımızı sıralayacağım :) Bunun bi de bambaşka bir ayağı var. '' Maknae gibi görünen hyunglar '' diye. Onun da darısı başka bir can sıkıntısına inşallah :) 

Her galeride olduğu gibi uyarımı da yapayım :) Bir sıralamaya koyamadığımdan çekiliş benzeri dosyadan tıkladığım isim hakkında konuşacağım.Çünkü maknaelik sıralaması yapamadım şu an :) 

BLOCK B-P.O
                                             

Maknaeliğine gurban olduğum bir maknae olmasına rağmen hiç grubun küçüğü gibi durmuyor bitanesi <3 Nillili Mambo MV'deki ufakcık topladığı sarı saçlarının da hastasıyız ayrıcana <3 ^^ Seviyorum seni P.O. Çok fazlaca^^ Son zamanlardaki Sasaeng fan muhabbetinizin son bulmasını istiyorum. Ay bu Sasaenglerden çektiği şu idollerin. Bıktık valla cümleten. Neyse seni öpüyorum maknaem <3 Ayh Bıllak Bi sefgimi nedense anlatamıyorum <3


MAMAMOO-HWASA-WHASA

Aslında kimse beni Hwasa/Whasa'nın -keşke maknae mi değil mi diye harcadığım zamanı kızın ismini öğrenmeye harcasaymışım- maknae olduğuna inandıramaz -dı çünkülüm baktık gerçekten maknae çıktı. Seviyorum şu divayı yea :) Maknae olması da ilginç cidden. Şaşırıyorum baktıkça.Seviyorum sizi de ya comeback yapsanız keşke artık. Eski şarkılarınızla yetinmeye çalışmaktan, bu kadınlar cidden diva diye dövünmekten ciğerim soldu :(



BTS-JUNGKOOK

Sen gerçekten maknae misin Kook? Ciddili? Jimin varken ? Aslında hafiften maknae gibi duruyor kookie ama gerçekten ben grubun maknaesinin V ya da Jimin olduğunu düşünürdüm.Ama maknaemizi seviyoruz <3 Ayrıca bu hergelenin Jiminnie ile boyu kısa diye dalga geçtiğini duydum keh keh^^




MİSS A-SUZY
Ben bu boyla Suzy'nin maknae olduğuna inanmamıştım ama şöyle bir düşününce normal aslında.Yüzü en küçük ve bebeksi olan Suzy.Maknae olması da doğal.20 yaşına girmesiyle üzerindeki şeker kız imajını hafiften aldı JYP.Ama Suzy bizim her şekilde kabulümüz <3Grubun maknaesi olan minikimizi Say A'ler olarak seviyoruz <3


CNBLUE-JUNGSHİN

Ah geçmiş zaman... (yazar şöyle bir geriye gidip CNBLUE arşivine iner). Bu kerataları ilk tanıdığım zaman grubun maknaesi ne demek onu bile bilmiyordum^^ İlk grubumdur çok ama çok özeldir hatırlatayım.Biraz bloga göz atsanız fena boice olduğumu biliyorsunuzdur zaten. Ama o zamanlar en küçüklerinin -herkes gibi- minhyukkie olduğunu sanmıştım.Shin olduğunu duydum sonra.Bu maknaeleri çok besliyorlar bence. Boy maşallah.Yonghwa kısa değil arkadaşlar oraya da parmak basalım.Kendisinin de ısrarla tekrar ettiği gibi 1.80. Kısa bir boy değil takdir ederseniz.Ama grupla birlikteyken çok kısa durmasının nedeni ahanda bu maknae^^ Yani Yonghwa kısa değil Jungshin uzun kendisi 1.87 . (Şoka girebiliriz ^^) Seni seviyorum Jungshin <3



SPİCA-BOHYUNG

Bohyung genel olarak maknae olduğuna inanamadığımız insanlardan.Ama zaten grup olarak yaş ortalamaları yüksek.Maknae olan Bohyung 89'lu. Genel olarak listedeki tüm maknaelerin noonası şu an.Karıştı ya :/ Spica seviyorum ben. Spica demişken.
Park Juhyun'un ismi bir erkek ismi.Ailesi erkek çocukları olacağını sanıp bu ismi hazırlamış ama evdeki hesap çarşıya uymamış.Bu nedenle Juhyun artık çocukluğundan beri evde çağırıldığı isim olan Sihyun'u kullanıyor,şaşırmayalım. Şimdi uzatma diyosunuz belki ammaaa Sihyun'u görünce her hangi bir sitede,gözleriniz şaşı bakıp ''Spica'ya yeni biri mi katıldı yeaa'' yapmayın diye haberiniz olsun^^eski Juhyun artık Sihyun^^


BEAST-DONGWOON

Allam sevimlilik abidesi Dongwoon postumda mı gezermiş.Yirim seni. Dongwoon'u ilk kez gördüğümde ciddi anlamda şok olmuştum.Fazlasıyla yakışıklıydı çünkü.Aynı zamanda avrupai bir suratı vardı ki bu grubun diğer bir yakışıklısı gönlümün prensi Gikwang'dan kendisini ayırıyor.Ama maknae olması beni daha da şaşırttı.Yani biz kızların istediği sürprizlerle dolu erkek meğersen bizim Dongwoon'muş! ^^ Şaka bir yana maknae olmaması gereken erkek tipi bizim Dongwoon.Uzun boylu bikerem. Ve evet açıklıyorum bu yazıyı yazmaya beni iten sebep. Ben Beast'in yeni şarkısının bir canlı performansını izlerken ''böyle maknae mi olur abi yea'' derken aklıma bu fikir geldi^^ böyle de yaratıcıyım.Evet sana gelince uzun Dongwoon köşede utanıp gel bakalım :3

GOT7-YUGYEOM


Eveet.Sıralama yapmadım ama kafamda birinciliğe oynayan isim Gyeom'du tabiki^^ Baby face Mark dururken Baby Bam dururken sen nasıl maknae olursun Yugi?? Bu boy bu endam(gözlerimden kalpler fışkırıyor). AhGaSe'ler olarak hala şaşkınız gerçekten bu konunun nasıl olduğu hakkında :) İnsan şaşırıyor Yugyeom'un maknae olduğunu duyunca. Oy beybisi ya 7'nize de çok aşıkım ben bilmiyorsunuz :3 Hala Bam'e nası Hyung dediğinde asıl olay ^^ Neyse siz Maknae-Line'sınız zaten yerun sizi <3 Hyunglarını da öptüğümü söylersin :3

Evet maknae sıralamamız bu şekildeydi ^^ Beğendiniz mi ? Başka bir maknae olamayan maknae mi biliyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum ^^