7 Eylül 2016 Çarşamba

Albüm İncelemesi: Red Velvet-Russian Roulette


Selamlar şekerlerim. Biliyorsunuz ki yaklaşık bir aydır Red Velvet fanları ha cb geliyor ha geldi derken SM'in anbeliiğğvibıl Hawaai tatili ardından kızların teaserları tak tak gelmeye başladı.

Açıkçası gelen teaser resimlerini hiiiiç beğenmedim. SM güzel ışıklandırmaları,özenli temalarıyla ünlüdür. Nerede f(x) 4Walls teaser resmileri nerede bu paint edişınlar? Joy'un göz makyajı dağılmıştı ulen.Güzelim kızlar bir değişik çıkmış hep resimlerde. Hayır biliyorum bilerek yapılmış bir çalışma ama beğenmedim işte. Çözünürlükleri bile bir değişikti.One Of These Nights,Ice Cream Cake,Happiness... Hepsinin teaser resimleri mükemmeldi.Bunun sebebi ne ola ki?

Her neyse bakalım SM kızlara nasıl bir şarkı vermiş,kızların üçüncü mini albümleri olan Russian Roulette nasıl bir albümmüş?



1-) Russian Roulette (*title*)

Bir şarkıya karşı bu kadar karışık olabilirdim heralde. Şarkıyı ilk dinlediğimde hiiiç sevmedim. Sonra bir iki dinlemeden sonra aşık oldum. Youtube'da da durum benden farklı değil. Biri bunun Red Velvet'ın en iyi cbsi olduğunu savunurken biri de en kötü olduğunu düşünüyor. Şşşt ben ICC'ciyim.

Şarkı yine klasik Lalala nidasıyla başlıyor. RV imzası. Şarkı hem çok K-Pop,hem de hiç değil. Özellikle nakaratı bana A-Pop şarkılarını anımsattı. Çok güzel bir nakaratı var.Hemen akla takılıyor.Wendy'nin ses tonu yine harika. Joy'da aynı şekilde. Şarkı çok fresh bir EDM ritmine sahip. Ritminin hastası oldum.

Klibin çok retro bir çizgisi var. Çizgi film sahneleri çok güzeldi. Ahh SM çok yol katettin. En azından sanatçılarını artık kutuda değil arka fonda dans ettiriyorsun. İnsanlık için küçük,senin için büyük bir adım. Şaka bir yana gerçekten SM'in klipleri beni hayrete düşürüyor. Kutuda dans temalı kliplerinden sonra ilaç gibi bunlar.

Klibin genel temasının birbirlerinin arkasından iş çevirmek olduğunu söyleyebiliriz ahahaha. Hep bir fesatlık. Her şeyi anladım da kızların üstüne merdivenden piyano atmak nedir Seulgi Wendy? Nasıl bir ruh hastasısınız siz kızlar??? Ahahaha. Bir de Wendy'nin yüzünde bir gülümseme var ki,sormayın gitsin.

Bakalım başka söyleyeceğim bir şey kaldı mı? Sanırım yok. Ah bir de bu şarkı çok çok f(x) tarzı değil mi ya?

Russian Roulette'e puanım yüs! Çok beğendim.


2-)Lucky Girl



Lucky Girl çok karışık bir melodiyle başlayıp birden çok hızlı tempoya atılan bir şarkı. Benim için fazla... karışık işte.
Wendy'nin sesi aynı Taeyeon'du şaşırıp kaldım! Ve sanırım bu etkiyle hep SNSD şarkısı dinliyor gibi hissettim.
Joy'un sesi harikaydı. mükemmel bir ses rengi var.

Şarkı hala benim için karışık. (Fikrim değişmedi.)
Bir özelliği yok açıkçası bu şarkının.
Ama canınız çok dinlemek isterse dinleyin tabi.
Şarkıda sürekli bir Taeyeon duyup şaşırmayın.
Bir de 2.34'ten sonrası ne ayak? Hiç olmuş mu SM'cim.Kınadım vallahi.

Lucky Girl genel olarak beğendiğim bir şarkı olmadı. Sadece bazı yerlerde vokallerini açığa çıkardığı için bir 10 puan verebilirim.

(Edit: Şarkıyı bir kaç kere daha dinledim. Ve gayet güzel olmuş. Boşuna sövmüşüm şarkıya. Sorry ReVel)







3-) Bad Dracula


Bad Dracula da çok hareketli bir parça. Bu da SNSD şarkısı gibi. SM bunu SNSD için mi yapmıştı acaba?

Açıkçası şarkının adı dikkatimi bayaaa çekmişti ama bu da beklentilerimi karşılayamadı.

Fazla hareketli ve karışık. Bir süre sonra yoruyor. Ve ağzınınızda bıraktığı o sönük tat çok kısa süreli.

Meyveli sakızlar gibi, baştan tatlı olsa da soundunda haddinden fazla kullanılmış olan kulak tırmalayacı elektro fazlasıyla yoruyor sizi.

Sakızı çıkarıp atıyor,şarkıyı da kapatıyorsunuz.

Sonu da başlangıcı gibi birden,hızla bitiveriyor.













4-) Sunny Afternoon 


Albümdeki 4. şarkı olan Sunny Afternoon retro bir LA melodisiyle başlıyor.

Bu şarkıyı önceki iki şarkıya tercih ederim açıkçası. Daha hoş gelen tarafları var kulağa.

SM şu beatleri biraz kısmalı. Background sesler öyle fazla ki tempo geçişleri kızların seslerini bastırabiliyor.

Şimdi şarkıyı beğendim falan ama bir daha açıp dinlemem açıkçası.

Ayrıca Wendy sen sesini nasıl böyle Taeyeon falan yapıyosun biraz anlatsana.

Son eklemeler olarak Sunny Afternoon kötünün iyisi. Ama mükemmel falan diyemeyeceğim.

SM'cim sen napıyorsun acaba?











5-) Fool 


Fool'un girişi gitarla. Ve güzel bir melodisi var. Açıkçası en çok beğendiklerimden biri oldu.

Yormuyor ve gitar sesini hep çok sevmişimdir. Albümde böyle bir şarkıya ihtiyaç vardı. Dinlerken içinizden tempo tutmaya başlayacağınız retro soslu bir şarkı. Küçük melodilerle süslü.

Şu an söyleyeceklerim bitti sanırım.

Şarkının bir başka yönü de iki ve üçüncü tracklerin aksine arkadaki beat değil sesleri ön planda. Vokallerini çok temiz bir şekilde alıyorsunuz.
Diğerlerinde vokallerini gölgeleyen soundlar vardı.

Bu şarkı gönlümü kazandı bu bağlamda.

Albüm içinde en sevdiğim şarkılardan biri oldu Fool. Bitiş melodisi ise çok çok şirin bir melodi.








6-) Some Love 
Some Love değişik bir melodiyle başlayan hareketli bir parça.

Bu parçayı sevdim. Nakarattaki ritmi bir harika. Ve hemen içinizden söylemeye başlıyorsunuz.

Vokallerini de arka plana atmıyor ayrıca. Karışık bir soundu var evet,hatta bir ara uçak sesi bile duyduğuma eminim ama en azından sesini olması gerektiği düzeyde tutmuşlar.

Nakaratı şimdiden aklıma takıldı bile.

Wendy'nin düzgün Ingilizcesi kalbimi çalıyor.
Some Love'a dönecek olursak nihayet albümdeki favorim denecek bir şarkı buldum.

Bu şarkı kesinlikle albümdeki favorim oldu bile. Wendy-yah,sen harikasın. Sesi o kadar düzgün geliyor ki bu parçada. Ve Joy'un pamuk gibi bir sesi var.

Some Love albümü kurtaran en mükemmel parça.




7-) My Dear
My Dear albümdeki son şarkı ve nedense adı bana kocaman,pofuduk ayıcıkları çağrıştırdı. Güzel bir ritimle girdi. Yavaş bir şarkı. Pelte olmuş beynime de kulaklarıma da iyi gelen zaman zaman hareketlenen bir melodiye sahip.

Keşke klibi olsaydı dedirtti. Şarkının genel aurası hoşuma gitti. Ama başka bir diyeceğim yok ile ilgili. Güzel bir şarkı evet. Ama bu kadar.



Albüm hakkında genel olarak bir toparlama yapmam gerekirse bu çok olumlu olmayacak sanırım. Kötü bir albüm değil evet ancak, Red Velvet çok daha iyilerini yaptı. Evet başlık şarkısı olan Russian Roulette çoğu başlık şarkısından iyi bana göre (Dumb Dumb örneğin) ancak albümün geneline baktığımızda durum böyle değil. Çok daha güzel albümleri oldu Red Velvet'ın. Ice Cream Cake,The Red,The Velvet muhteşem albümlerdi. Ama yine de şöyle bir bakıldığında Russian Roulette ve Some Love belki ReVel'in en güzel parçalarından biri.

Albüm çok mu kötü hayır değil. Ama çok mu iyi. Hayır değil. Albümü bu şekilde özetledim sanırım. Hayranlar çok uzun zamandır bekliyor ve SM daha iyisini verebilirdi Red Velvet'a bence. Neyse bir dahaki sefere diyelim bakalım.

Bu arada ayıcık Seulgi, bu albümde mükemmeldin,en içten sevgilerimle.

Russian Roulette albümü biraz da kişisel bir albüm aslında. Belki albümdeki şarkıların tarzları size çok iyi gelebilir. Dediğim gibi başlık şarkısı da böyle,albüm de. Ya seversiniz,ya nefret edersiniz. Böyle bir albüm.

Umarım gelecek albümünüzü daha çok severim kırmızı kızlar.

Ama yine de Bad Dracula dışındaki her şarkının bir şekilde gideri var. Bu da bir şeydir.


Sonuç olarak böyle bir albümdü Russian Roulette. Siz ne düşünüyorsunuz hakkında?




26 Ağustos 2016 Cuma

Days With You / Koikyokusei

 

Bugün mercek altında bir Japon filmi var. Days With You ile karşılaşmam yeni aslında. Bir gün ya oldu ya olmadı Hotaru No Hikari'yi izlerken Teshima Makoto karakterinin hızla ikinci erkekliğe doğru yol aldığını görüp masaya yumruğumu vurdum. ''Yok mu lan şu çocuğun mutlu olduğum bir film?!'' serzenişleri arasında Kazuki Kato'nun filmografisine bir göz attım ve yokmuş. Evet çocuğun mutlu olduğu bir film yokmuş lan. Bu nasıl iş. Ama Days With You'yu görüp konusunu okudum ve en azından başrol diye sayfayı yıldızlayıp kapattım.

Ben Dram filmlerini kendimi hazır hissetmeden izleyemem. Çok etkilendiğim için o psikolojiye bir girmem lazım önce. Dün kendimi çok hazır hissederken filmi açtım ve dedim ki ''Ağlayıp zırlayayım ne olacaksa olsun bitsin.''

Bu filmi bir renkle ifade etmem gerekse,her şeye rağmen toz pembe derdim.

KONUSU
Konusu kısaca küçüklük arkadaşı olan Souta ve Natsuki'nin hikayesini anlatıyor. Souta Kanada'ya gitmeden Natsuki'nin babasının gözlemevinde yıldızları izlerken kıza bir yüzük veriyor ve nişan yüzüğü olduğunu söylüyor. Döndüğünde başka bir yüzük vereceğini ve evleneceklerini söylüyor.

Yıllar sonra kasabaya döndüğünde Natsuki otizmli kardeşinin gözlemevine gittiğini görüp onu almak için gittiğinde Souta'yı görüyor. Başta tanımasa da çocuk kendini tanıttığında tanıyor ve kızgın olsa da kalbinin buzları çözülmeden duramıyor.

Ancak bir sıkıntı var. Souta ölümcül bir hastalığa sahip.

Film genel olarak yıldız konusu etrafında dönüyor. Buna bayıldım. Natsuki ve kardeşi Daiki'nin babası gözlemevine sahip. Sonra ölüyor ve gözlemevi kalakalıyor. Anneleri daha önceden ölmüş. Akyıldız'ı annelerinin yıldızı olarak belirliyorlar. Kasabaları yıldızlarla karşılaşılan kasaba olarak biliniyor. Harika bir yerdi.

Daiki'nin yıldızlarla ilgilenmesi de gerçekten hoş bir ayrıntıydı.

Ben filmi şiddetle tavsiye ediyorum. İzleyin izlettirin.

OYUNCU KADROSU
İzlerken tam anlamıyla aşık olduğum Funabiki Souta karakterine Kazuki Kato hayat veriyor.
Rolüne çok yakışmış. Harikaydı. Bu rolu Matsuzaka Tori'nin de çok iyi oynabileceğini düşünüyorum. Ama Kazuki Kato resmen yaşamıştı.



Kashiwagi Natsuki karakterini ise Yuju'ya çok benzettiğim Erika Toda üstlenmiş. Çok kasvetli bir rol olduğu için Natsuki karakterini başlarda pek sevmedim ancak Erika Toda altından iyi kalmış. Ama sonlara doğru Natsuki karakterinin gücüne hayran kaldım. Çok güçlü bir profil çizmişlerdi tüm dediklerimi yuttum yani.


DİKKAT SPOİLER

-Filmi izlemeyenler okumasın litfin.-

Filmin sonu çok güzel bağlanmıştı. Gözlemevinin tekrar açılması çok güzeldi.

En sevdiğim sahnelerden biri filmin başında üçünün çatıda gülüp eğlenmeleriydi. 

Ve kızın kapı kapı dolaşıp ''Biri yıldızları izlemeyi çok istiyor ışıklarınızı bir süreliğine söndürebilir misiniz?'' demesi beni çok ama çok duygulandırdı. 

Beni en çok üzen sahnelerden biri ise kesinlikle Souta'nın hastane terasında düşüp ''Ölmek istemiyorum!'' diyerek ağlamasıydı. 





Ve en çok beğenip duygulandığım sahnelerden biri sarılma sahnesiydi.

İlk izleyişimde hüngür hüngür ağladığımdan bu ekrar resimlerini çekememiştim. İkinci kez sadece resim çekmek için belli yerleri izlesem de yine ağladım. Özellikle Souta'nın vedasında.


Souta'nın evlenince vermek istediği ancak hiç veremediği yüzükler.




Beni en duygulandıran yerlerden biri de Souta'nın da artık bir yıldızı olmasıydı. Öyle güzel bir fikirdi ki özleyince ona bakması. Ve zaten kayıplarına bir yıldız veren iki kardeşin Souta'yı da bir yıldızda bulma fikri çok hoşuma gitti. Ve belki de ilk kez Sou-chan'ın gittiğini kabullenebildim.



Bu film benim unutulmazlarım arasında ya kesinlikle. Aynı Augustus Waters gibi Funabiki Souta karakterine de aşık olmuştum ve gitti. Çok ağladım ama çok da güzel bir şeydi izlediğim.

  Umarım mutlu olmak için vaktimiz varken oluruz. Souta kalan zamanını mutlu olmak için kullandı.

Souta'nın veda videosu beni mahvediyor. Böyle güzel bir şey yok. Gerçekten harika bir şeydi o video.


Ve son olarak Souta'nın veda videosunun tamamı:









Esen kalın.

Love you xx

19 Ağustos 2016 Cuma

Albüm Incelemesi: WJSN-The Secret


 Selamlar millet! En sevdiğim mevsime girmemize sayılı zamanlar kaldığı için mutluyum :3 O yüzden yaşasın yeni yazı!

    IOI'ı hepiniz biliyorsunuz.Ben takip etmiyordum programı açıkçası ama Eunbin'in CLC'ye katılacağı açıklanınca bir göz atmıştım. Daha sonra az bir zaman geçti geçmedi IOI olarak çıkış yaptılar zaten.
Benim kızlardan favorilerim Yeunjung,Chungha ve Pinky'ydi. Diyordum ki hangi grupla çıkış yaparlarsa fanları olurum heralde.
    
    Ve benim Yeunjung bebişim Wujuseonyeo'ya katılınca gruba bir göz attım.Hepsi,çok sevilesi minnoş kızlardı. Eee Pırıltı bu durur mu? Yapıştırmış fanlığı.
(Wujuseonyeo'ya giriş dersi,ektedir.)

   Ben nasıl fan olmuşum,bunu geçersek Wuju bebeyimler harika bir dönüş yaptılar. The Secret albümleri de,başlık şarkısı Secret da harika!




1-) Secret (*title*)


Şarkının başındaki o melodi harika öncelikle.Duyduğum anda aşık oldum. WJSN'da ilginç bir şekilde her üyenin vokali çok güzel. Ve hepsi birbiriyle uyumlu. Şarkının klasik akla dolanan bir yaz şarkısı olmasındansa böyle bir şeyi tercih etmeleri hoşuma gitti. Çok güzel,hafif bir şarkı. Sözleri,ses geçişleri hoşuma gitti. Sadece Yeoreum'un ''Pi-mi-ri-ya'' dediği kısımdan sonra EXY'nin rapinin girmesini beğenmedim ama rap orada köprü görevi gördüğü için gerekli olabilir.

Klibe gelirsek ha-ri-ka! Mükemmel ya. O gizemli hava,gezegen muhabbeti,kızların bir stüdyoya tıkılmadan takılması bence harikaydı. Sanki çıkış klipleri gibiydi çünkü Cosmic Girls grubun ismi ancak hem MoMoMo hem Catch Me'de kızlar bir stüdyoda sürekli dans ediyordu ve açıkçası bir gezegen bağlantısı yoktu. Bu klip daha anlamlı.
Klibin en hoşuma giden sahnesi yeni üye Yeunjung'un kızların gezegenine düşmesi ve Bona'nın ona elini uzatması :3

2-) BeBe

İkinci parça BeBe hareketli başlayan bir parça. Secret'ın zıttı. MoMoMo ve Catch Me karışımı bir parça.

Ve WJSN tarzı bir şarkı. Çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim maalesef. Çünkü şarkının belli bir ritmi olmamasının yanında, kulağa çok hoş gelen bir melodisi ve akla takılan bir kısmı yok.

Ve kızların güzel sesleri için bu şarkının çok çocuksu kaldığını söylemeliyim.

Ama çok canınız sıkılıyorsa siz dinleyebilirsiniz tabiki :)

Bu bağlamda BeBe'nin albümdeki favorim olduğunu söyleyemeyeceğim.



3-)Would You Kiss Me?
   
Ballad gibi bir havayla başlasa da birden beat'e abanan bir şarkı. İlk dinlediğimde yolda yürürken hönk oldum yani!

Bir şaşırttı açıkçası. Ama yine de BeBe'ye göre daha çok sevdim. (BeBe'yi de ne dışladım be?)

Nakaratı bir şekilde akla takılıyor ancak ilginç nokta şu nakaratta yine o hafif melodisine dönüyor ama nakarattan sonra yine basmışlar beat'i basmışlar beat'i.

Açıkça konuşmak gerekirse biraz karışık bir şarkı.

Öldüm bittim harika diyemiyorum maalesef.       



4-) Prince

Gelelim Prince'e. Açıkçası tam bir clup şarkısı beatiyle başlıyor. Başta biraz autotune'un anasını ağlatmışlar ama azıcık bir yer.

Nakaratını çok sevdim. Loveydoveylovey kısımları falan çok hoş bir şarkı.

Denecek pek bir şey yok Prince hakkında. Aynı çizgide giden bir şarkı. Stabil. Ama nakarat kısmını falan sevdim yani.

Açıp dans etmelik bir şarkı beğendim.

Hatta diyebilirim ki albümdeki en sevdiğim şarkılardan biri bu şarkı.

Wanna Be My Prince? dhshsdjdjs







5-) ROBOT
Aşkım Robot be. İşte bu şarkıyı çok sevdim. Girişi WJSN'nun debut albümünün introsuna çok benziyor. Başı da Catch Me'ye andırdı beat yönünden. Bu beat'i değiştirsinler ama artık yeter.

Nakaratı çok güzel ya <3 Bayıldım. Dinlerken çok hoşlanıyorum. Çok hoş bir melodisi var.

Yine alakasız bir rap koymuşlar tabi ama. Şarkının tekrar ana köprüye dönmesi gerekirken rap giriyor...

T-ARA gibi alakasız yerlere rap koymayı acilen bırakmalısınız sevgili Wujular.

Hurry Up nidasıyla başlayan yükselme kısmını da sevdim ama patlayamadan rap girdi noledossun!

Ama yine de çok sevdim bu şarkıyı bana ne!

(Lütfen her yere rap sıkıştırmayın,lütfen! Biliyorum EXY çok iyi bir rapper ve bu konseptle harcanmasın istediğinizden dayıyorsunuz rapi ama ol-maz!)




6-) Good Night
Altıncı parçamız olan Good Night tam bir ballad sayılmasa da her albümde mutlaka bir tane bulunan half-slow şarkılardan biri.

Açıkçası çok sevdiğimi söyleyemem. Böyle bir şarkı yapacaksanız ya çok çarpıcı olup kendini dinletecek ya da tam ballad yapacaksınız vereceksiniz duyguyu. Bu şarkının bir ayrıcalığı yok açıkçası.

Ama kötü bir şarkı değil. Wuju beatinden sıkılıp dinlenecek bir şarkı.

Maalesef yine nakaratın aralarına rap serpiştirmişler.

Tutun kollarımdan düşüyorum arkadaşlar.

Ha bir de bu şarkıyla ilgili, bir uyku şarkısı. Ben dinliyorum ve uykum geliyor. Sevimli bir şey işte.






7-) Secret Chinese Ver.


Secret'da söylediklerimin aynısı geçerli işte dsjdjsjf Ama ben genel olarak Çince versiyonları daha çok seviyorum çünkü böyle kelimeler yumuş yumuş ya... ne biliyim nuşyenyiş gibi şeyler diyorlar dsjdjsj dinlemesi güzel oluyor.

Çince zaten telaffuz olarak denişik bir dil. Eh milletçe yabancı dil bilen insanları konuşturup dinlemeyi severiz. Ben de Çince'yi duymayı,dinlemeyi seviyorum.

O yüzden büyük ihtimalle iki hafta sonra falan daha çok Çince versiyonu dinliyor olacağım.

Çok güzel şarkı bu Secret...

(Çince versiyonun MV'si için: tık tık )




Genel olarak albüm hakkında bir şeyler söylemek gerekirse, bakmayın zırvaladığıma,istemem yan cebime koy yapıyorum. Ammaaa, bazı söylediklerim ciddi. Çok fazla şarkıda aynı tarz beat kullanıyorlar,hep aynı şarkı dinliyormuş hissi veriyor. Diğer konu da rap.
Konseptleri asi konsept olmadığı için hiphop yapmıyorlar ve EXY'ye çok part düşmüyor haliyle. E çok iyi bir rapper.Onlar da harcanmasın diye buldukları boşluğa rap sokuşturuyorlar kanımca ama bu şarkının havasını bölmekten başka bir şey yapmıyor.
Bu iki şeyi acilen bırakmalısın djdjsjd


Onun dışında albüm gerçekten iyi. Yolda yürürken, arabada, ders çalışırken, otururken kulaklıkları hemen kulağıma takıp dinlemekten zevk aldığım bir albüm olmuş. İnsanı yormuyor. Beğenmediğim şarkılar elbet oldu ama kötü olduğu için değil. Benim zevkime uymadığından.


Ben Wujuların bu albümünü gayet beğendim. Wujuseonyeo sevin arkadaşlar <3

Bu 13 birbirinden güzel ve yetenekli kızlarımızın tanınmasını sağlayalım.

The Secret incelemesi bu kadardı.

Love You xx





Eee, ne düşünüyorsunuz bu albüm hakkında? Yorumlara beklerim :3


4 Ağustos 2016 Perşembe

Büyülü Sesler: Kim Feel


Bakın şimdi. İyi odaklanın. Size mükemmel bir hediye veriyorum şu an.

Kışın en nefret ettiğim şey Cumartesi sabahları yataktan çıkmaktır. O yüzden kapalı bir cumartesi sabahı yine pofuduk yorganımın altında pinekliyordum. Telefon elimde.

Ve gerçekten mucize şekilde Kim Feel'in Ghost In Your Mind adlı OST'uyla karşılaştım. Ve cidden böyle bir mükemmellik olamaz. Gidin ve Kim Feel sevip gelin hemen.


fizikıl özelliklerinden bahsedecek olursak,kütür kütür bir bey kendisi dsjdjsjd Son derece yakışıklı. Kesin çene hattında ölmek istedim resmen. 

1986 doğumlu. Gayet yaşı olgun,boylu poslu,yakışıklı. Evlenicez sanki ama insanın içi kıpraşıyor bi böyle olgun olgun sesi güzel insanları görünce dsdhshdsjd

183 olması biraz show bence tabi

Hemen yakışıklı Feel beyimizin instagram hesabını yapıştırayım buraya : sinceleryfeel

Kendisinin sahne tozu yutmaya başlaması baya erken,2011 tarihlerinde. Ama şu ana kadar çok piyasa olmadığı için, ve tabi ki üç büyük şirkette bir erkek grubuyla çıkış yapmadığı için ismini çok duymadınız.

K-pop'ın en kötü tarafı. Sektör o kadar katı kurallarla dolu ki.Sevilmen için belli başlı kriterler var,İndie takılamıyorsun. Üç büyüklerde değilsen,bir erkek/kız grubunda çıkış yapmadıysan,nakaratı 4284736462 yıl boyunca aklında kalacak tarzda müzikler yapmıyorsan k-pop sektöründe bir hiçsin.

Bir Eddy Kim,bir Bigbaby Driver bundan bu derece az biliniyor.K-Pop böyle.Kabul etsenizde etmesenizde Fandom büyüklüğü >>>>>>>>>> şarkı kalitesi kolalı jelibonlarım.



Kim Feel beyimiz sektöre giriş yapmasının ardından kapağında single yazan ancak içinde iki şarkı bulunan (WTF???) albümümsü single'ını çıkarıyor. (Hah mükemmel oldu çok güzel)

1-) Love Love 
2-) During Love
3-)During Love Inst.

Love Love aşırı eğlenceli ve hareketli bir melodiye sahip.O kadar akıcı bir şarkı ki hiç bir özelliği yok ancak kendinizi beşinci kez replay tuşuna tıklarken bulmanızın tek sebebi bu akıcılık. O değişik disko ritmi ve soft sözleriyle boş zamanlarınızda dinleyebileceğiniz en mantıklı şarkı.

During Love ise half ballad sayılabilecek bir parça.Değişik bir ezgisi var.Şarkının ilk kısımlarını dinlerken Saram12Saram dinliyormuş gibi bir havaya içerisine girdim. Arkadan gelen efektler falan S12S işiydi çünkü. Sonra şarkı o ruh halinden çıkarak normal bir ''neden gidiyorsun'' balladına dönüşmüş .
Kötü mü olmuş? Nöa. Nakarattan önceki kısımlarda yine hafif bir Saram12Saram havası verdiğinden nedense pek bir sevdim bu şarkıyı.Nakarat ise bir süre sonra kafaya dolanan cinsten.Aşk acısı çekenlerimize önerilir.
Ayrıca Kim Feel sesi faktörümüzü de geçmeyelim.




Araya Marie Claire fotoğrafları ekliyorum ki gözünüz gönlünüz açılsın dajdhaah
Hey gidi hey.İyice nuna fan oldum galiba dsjdjs

Mükemmel fiziğini ve tapılası suratını bir tarafa bırakır ve müziğine odaklanırsak geliyoruz Kim Feel'in 2. Dijital Single'ı olan Beautiful'a

Oldukça şirin ve iç eriten bir mv'e sahip olmasının dışında Kim Feel'in beşyüzbinellisekiz defa yaptığı işlerden birisi.
Kim Feel'de Eddy Kim gibi soft takılıyor hep buralarda. Ama ben onu Punch için yaptığı OST'la tanıyınca bir denişik oldum yani.
Ama Beautiful'da ne var bilmiyorum ama hmm deyip kapatamıyorum.Çalmaya devam ediyor,melodi kulaklarımı sarıyor,tuhaf bir bağımlılık içine giriyorum.


Kendisi hakkında düzgün bir bilgi bulunamadığından emin olamasam da Sugar Sugar parçası da bir ost.
Sıradan bir şarkı ancak Kim Feel'in eşsiz sesi sayesinde katlanıyorum bu şarkıya.Yoksa aramızda duygusal bir şeyler olduğu falan yok.Olmamış bu Sugar Sugar. Zaten Kim Feel'in bastıra bastıra ''göööörrl'' deyişinden anlamıştım sevemeyeceğimi kkk.



Geldik yine bastıra bastıra Single ALBUM deyip içine iki şarkı (biri de diğerinin instr versiyonu :(( ) koyduğu albümlerden birindeyiz
1-) Bye December
2-) Bye December (Instr.)

Bye December gerçekten mükemmel bir şarkı.İnsanı sarmalıyor ve Kim Feel'in sesine öyle güzel uymuş ki...
Bir yerden sonra hafif bir hareketlenme yapsa da o yarı ballad yarı R&B havası kaybolmuyor. Şarkı içinizde bir hüzün oluşturuyor.
Kim Feel'in sesi gerçekten tapılası olsa da şarkının da payı çok büyük.


1-) Make U Mine
2-) Make U Mine (inst)

Bu şarkı da Kim Feel'in süslemeleriyle daha da bir güzelleşen bir şarkı.Hafif rock soundlu ve güçlü bateri beati var şarkının.Ama akılda kalıcı bir nakarata sahip olan kaliteli bir iş.
Şarkının melodisi çok çok hoşuma gitti. Dinleyip duruyorum.Dinlendiği anda aşık olunacak bir şarkı.
Kim Feel klası bir başka tabi.

Bir de güzeller güzeli bir akustik versiyonu var şarkının.Gece uyumadan önce dinlemelik tavsiye edilir;


Kısa bir ara verin bi su için gelin hadi bakalım.



1-) Cry
2-) Cry (inst)
3-) Unchanged Heart
4-) Unchanged Heart (inst)

Cry içinizde sebepsiz yere ağlama isteği oluşturuyor.Adı bile Cry.Kim Feel bu kadar melonkolik ne yaşadı bilmesem de sağlam yaşamış. Ballad değil tam ballad denemez.Ballad Davichi'nin yaptığı. Bu sadece ballad soslu bir şarkı.Ama alt soundun balladla alakası yok.
Saram12Saram havası var hep Kim Feel'de. Bir bağlamda benzer tarzlardalar. S12S seven Kim Feel'de sever,Kim Feel seven de S12S'ı.

Unchanged Heart çok çok soft bir şarkı. Öylesine hoş gidiyor ki. Arkada çaldıkça rahatlıyorsunuz. Bir de başka bir seste bu kadar hoş olmaz belki.Ama Kim Feel'in o buğulu sesiyle mükemmel gidiyor.Şiddetle tavsiye edilir.



1-) Marry Me
2-)Marry Me (inst)



Marry Me MV

Klibiyle,melodisiyle,sözleriyle tatlışlığın dibine vuran bir şarkı! Dinlediğim ilk andan itibaren müptelası oldum ponçik jelibonlar! Şarkının Kim Feel'in ''wıll yu'' demesi dışında hiç bir eksiği yok dsjdjsjd ama olsun çocuğumun telaffuzu kötüyse nooolmuş?

O kadar tatlış bir melodisi var ki hemen aklınızda yer ediniyor tekrar tekrar dinliyorsunuz.
EVET! EVET SENİNLE EVLENİRİM!



1-)True Love
2-)Stay With Me
3-) Lose Control
4-)Fly To Your Dream
5-) Nothing Without You
6-) Pierrot

Nihayet 6 şarkılık albüm.

True Love: Kim Feel'in buğulu sesiyle asılı bir şarkı.Melodisi giderek baskınlaşsa da ön planda buğulu sesiyle Kim Feel beybim var. Nakaratta Kim Feel'in patlama anının hastasıyım. Sesinin buğulu havası birden gidip dik bir ses çıkarıyor Kim Feel. Sonra yine aynı buğulu hava.Aynı çerçeveyle tekrar etmesine rağmen harika bir şarkı. Beğendim.

Stay With Me: Bunun çok slow bir şarkı olacağını zannetmiştim. Ama oldukça Jazz soslu bir R&B çıktı. Kim Feel'de de her şey var.İndie,Jazz,R&B... Aslında bu şarkıya tam olarak R&B'de denmez.Soft Rock,R&B ve Jazz bir kapta karıştırılırsa ortaya bu şarkı çıkar gibi dsjdjsj. Ama genel olarak Stay With Me dinlemeyi sevdiğim bir şarkı oldu.

Lose Control: Lose Control harika bir melodiyle başlıyor.Soundu çok güçlü. Son derece soft,country bir şarkı. Dinlerken gözümde canlanan manzara Kim Feel almış gitarını çıkmış buğday tarlalarına güneşin ışıklarıyla şarkı söylüyor. Gözümde canlanan bu. Sonra biraz rock havasına da dönse de şarkının genel soundu bu. Bunun dışında sesini çok açarsanız harika dans edilir bu şarkıda.
Sonuna doğru bir elektro gitar solosu var.Bayıldım <3

Fly To Your Dream: Çok hafif,slow bir şarkı. Aslında şarkı hakkında söylenecek çok bir şey yok.Klasik Kim Feel işlerinden biri.Yine de çok sevdim.Güzel evet.Ama farklı mı? Hayır. Farklı olması gerekir mi? Hayır.
(Not:Nakarat çok güzel.)

Nothing Without You: Nothing Without You havada asılı duran bir şarkı. Değişik hislere giriyorsun dinleyince. Slow yine.

Pierrot: Sözlerinin hastası olduğum şarkı. Gerçekten harika.En sevdiğim şarkılarından oldu.Güzel bir melodisi,düzensiz bir ritmi var. Kendime bir deniz kıyısına vurmuşum,yıldızların altına yatmışım gibi hissettiriyor. Seni seviyorum Kim Feel.




Çok güzel Immortal Songs performansları ve Duet Festival'de eşiyle (programdaki,evli değil dsjdsjd) harika düetleri var. Çok video var o yüzden buraya eklemesem de siz bakabilirsiniz. Harika bir ses Kim Feel. Dinleyin, dinlettirin.
King Of Masked Singer'a da katılıp muhteşem iş çıkardı kendisi,köşede bir tavsiye.

Benim Kim Feel ile tanışmam;
Bu OST yüzyıl geçse de mükemmel bir OST.


Reply 1988 için yaptığı ost,

Bu OST mükemmel cidden.

OST Kraliçesi bana göre ALi ve Bigbaby Driver'dır. Kralı da Kim Feel olabilir <3

Başka söyleyecek bir şeyim kalmadı sanırım.

Lütfen Kim Feel sevin destekleyin.Mükemmel bir sesin kaybolmaması gerek. Hoş onun kemik bir kitlesi var zaten ama olsun. Kendi kulak zevkiniz için dinleyin bence.

Sağlıcakla kalın <3

28 Temmuz 2016 Perşembe

Dizilerdeki En Mükemmel İkinci Erkek Karakterler


 ''Ne saçma yazı be bu?!'' dediğinizi duyar gibiyim canlarım. Niye böyle amaçsız bir yazı yazdığımı sorgulamayalım lütfen.Nasıl canım sıkılıyorsa artık. Evde yatarak bir Percy Jackson okuyup bir Mr. robot izleyince devreler de yanıyor haliyle. 



Şimdi izlerken en çok içimizin parçalandığı,vahlar ahlar çektiğimiz karakterleri yazacağım. Gönlümüzün kaydığı,başrol kız almayacak nasıl olsa paketleyip bize yollasa diye düşündüğümüz canımız ikinci erkekler... Adamları sadece acı çeksin diye diziye alıyorlar olacak iş mi cnım? Nasıl bir zevk anlamadım gitti.

O zamaaan Let's Go domatesli biberli poğaçalarım!


6-) Guk Seung Hyun,Cunning Single Lady (Seo Kang Joon)
                              

Kendisini niçin sona attığımı merak ediyorsanız (etmediler) açıklayacağım. Dizinin başlarında gönlüm kaymıştı bu oğlumuza. Maşallah yakışıklı eli yüzü düzgün de çocuk. Na Ae Ra bunun noonası da olsa sırf gençlerin hevesi kırılmasın diye mutlu olsun istedim. Çok da iyiydi.Hele o itiraf sahnesideki sürprizine aşık oldum. Lakin kendisi dizinin sonunda tam bir canavar oldu. Gudubet ablası hastalandı gitti. Yerine bu geldi. Kalp acısı + intikam ateşiyle Siyo Bey'ime az çektirmediler. O yüzden son zamanlarda canavarlaşması sebebiyle kendisini sona attım. Out!


5-) Cha Eun Gyeol.To The Beautiful You ( Lee Hyun Woo)
Dünyanın en şirin karakterlerinden biri olabilir! Jeremy gibi bir şeydi. Çok şirin salak bir şeydi işte. Ama çok acı çekmedi falan diye kendisini bu sıraya layık gördüm. Teşekkürler senarist. yüreğimizi dağlamadığın için minnettarız :3

4-) Bae Sung Hyun,I Need Romance (Choi Jin Hyuk)

Bu sanırım esas kızla biraz bile olsun çıkan tek karakter. Sonunda kız yine esas oğlana dönüyor ama olsundu. Sonuçta bir dönem mutlu oldu.Ama bu da az üzmedi bizi gamzelim. Bir kere son bölümlerde hep acıların çocuğu gibi gezdi. İlk bölümlerde de CEO olmasına rağmen hem aşağılarda süründü hem karşılıksız aşkı yüreğini dağladı. Yetmedi kafasına tenis topu yedi! Zordu işi Allah sabır versin. En sevdiğim erkek karakterlerden.Reddedilince psikopata bağlamadı (Diss To Guk Seung Hyun). Seviyoruz seni koca yürekli çocuk! 


3-)Yul Goon,Goong (Kim Jeong Hoon)

Kore'ye soğan kabuğu saçı getiren çocuk! Şaka bir yana bu saçları ve ışıl ışıl gülümsemesiyle hayatımıza giren Kim Jeong Hoon Yul Goon olduğu günlerdeki gibi değil artık. Uzun,uçları kıvrık turuncu saçları daha kısa ve siyah ve artık yaşını başını almış. Ama şu hali bir neslin aklından çıkmayacak. Esas kızımız için yapmadığı kalmamıştı. Şimdiye kadar olanları unutun. Gerçek luuzır bu çocuk. (Arka fonda Bigbang'den Loser çalmaya başlar...) Neler yaptı yine karşılık alamadı.Kızı her zaman bu teselli ederdi.Bu kızlar da hep Shin Goon gibi soğuk nevalelerden hoşlanıyor.Hiç sevmezdim o ruhsuzu da. Dizilerde ikinci erkekleri severim ama başroller bir ayrıdır ama bu çocuğu hiiiç sevmezdim.Yul Goon foreva <3 Bir de boncuk boncuk gözleri dolardı... Ayy. Şeytan anasını hatırlayınca bile asabım bozulsa da Yul Goon bizim gönüllerimizin prensi. Seni seviyoruz.



2-) Kang Shin Woo,You're Beautiful (Jung Yong Hwa)

ULAN BU ÇOCUĞU O KADAR ÜZERKEN İÇİNİZ ACIMADI MI? Hatırlayınca yine dellendim.Az üzülmedi çıcım.Yonghwa konuysa deliririm.Ne demek ikinci karakter ulan. Marry Hım If You Dare'de de üzdüler zaten ama ucu açık bitti.Bana kalırsa Park Se Joo kazanandı B) Neyse konumuz Shin Woo'ya kıydılar aney. Az üzmediler bu çocuğu.O kıçı kırık Go Mi Nam için neler yaptı yavrum.Yemekler,buluşmalar,efenime söyleyeyim,imza tasarladı lan adam. Hiç! Sen git (maalesef yine) soğuk nevalenin teki olan Hwang Tae kyung'a bak.Olacak iş mi? Jang Geun Suk aşkımızdır ama karakteri fauldu. Bari koca gözlü UEE'yi buna yapsaydık. O da kötü karakterdi ama olsundu. Yeter ki oğluşum üzülmesin.Ben onu evericem ileride.


1-) LEE HWİ KYUNG,MAN FROM THE STARS (PARK HAE JİN)

Beni tanıyan bilir. Park Hae Jin benim boy crush'ımdır. Fanı olduğum tek oyuncu Park Hae Jin'dir.Cheese In The Trap'te kendisine yaptıklarından dolayı çok kırgın ve üzgünüm. Elleşmeyin.
Man From The Stars'ta öyle güzel seviyordu ki.On yıl beklemiş adam.Reddedildikçe daha çok sevmiş.Var mı böyle bir şey? (Bir daha Diss to Guk Seung Hyun). Bir de ağlayınca çok kötü oluyordum boncuğum ya. Gözleri doluyordu böyle.Başrolde Kim Soo Hyun aşkım olmasa Hwi Kyung'u tutardım da işte Kim Soo Hyun boru değil yani. Çok da yakışıklıydı dizide.
Çok güzel sevdiği için,sabırla beklediği için,düşüncesiz Song Yi tarafından çokça üzüldüğü için tacımız PARK HAE JİN'E GİDİYOR!
GÖNLÜMÜZÜN İKİNCİ KARAKTERİ PARK HAE JİN <3



Şimdilik bu kadar.Park Hae Jin'i ve tapılası gülümsemesini sevelim.
Hepiniz öpüldünüz :3




17 Temmuz 2016 Pazar

Birbirine Benzeyen Koreli Ünlüler 3

Selams nabersiniz bebişkolar??

Size yepisyeni bir yazıyla geldim.

Seviyorum bu benzeyen ünlüleri kardeş gibi olunca bir hoşşik oluyor dsjdjsjds

Başlayalım mıı??


                      1-) Hun (N.Flying) & Mark (GOT7)

Ya aslında görünüşten ziyade karakterleri benziyor. Böyle ağır abi tavırları falan.Ne kadar maloş olduğunuzu bilmiyoruz sanki dsjdjsjs

Bir de böyle sessiz sakin oluşları falan benziyor.Hun pek aegyo falan yapmaz mesela.Aegyo'sunu ilk görüşümde baya şaşırmıştım.
Mark da başlarda öyleydi ama şimdi maşallah bir açıldı saçıldı çocuk.Hun'da açılacaaak *şeytanimocisi*



2-) Dahee (AWE5OMEBABY) & Goo Hara 
                              

Bir yerde bu gruba rastlamıştım ve merak edip kimler nedir diye araştırmıştım. Hala orada kaldılar ama şu kızı Hara'ya çok benzetmiştim. Benzemiyor mu?




3-) Sorn (CLC) & Selena Gomez

Listede adı geçen nadir Avrupalılardan Selena Gomez o da Sorn'la aşırı benzeştiklerinden ötürü. CLC'nin üyeleri açıklandı ve Sorn'u görünce yaşadığımız şoku bir hayal edin hadi dsjdsjjs.




4-) Elkie (CLC) & Krystal (f(x))


Bunu ilk biz farkettik! Elkie açıklandığında CLC fanları(Cheshires ehehehe) bu kız Kry'a benziyo falan dedi ama bu comeback'te herkes farketti bunu.Benziyor işte.Benziyor dsdjsdjsj




5-) Eunbin (CLC) & UEE (After School)


Gelelim bir başka yeni üyemize. CLC'mizin bebek maknaesi 2000'li Eunbin UEE'ye çok benziyor.Çok resmi bir cümle kurdum benzetmeyeni döverim dsjdjsj




6-) Kim Yoo Jung & Joy (Red Velvet)


Kim Yoo Jung'u pek bir severim. Yaşıt olup ''anasını satayım kız nerede ben neredeyim?'' deme olayını bir kenara bırakırsak cidden aşırı güzel bir kız.Çok fresh bir güzelliği var.Genellikle Yaşıtı olan Kim So Hyun ile karşılaştırılır ama oyum hep Yoo Jung'adır. Çünkü hem daha doğal duran değişik bir güzelliği var hem de kolayca bozulmayacak. Ama kızın şirketi biraz salak olsa gerek Kim So Hyun çatır çatır MC'lik yapıp ardı ardına dizi çekerken bu kızçeyi kariyerinin enenenenen parlak döneminde bir yerde göremiyoruz.
Amaaaan konu Joy'la benzerlikleriydi,biyografi yazmışım resmen.İşte benziyorlar canım,onu da biz mi söyleyek???




7-) Minah (Girl's Day) & Kei (Lovelyz)

Ne alaka diyeceksiniz. İşte demeyin.Niye? Çünkü şu resme bir bakın.Yahu benziyorlar.Tamam belki bir Minah&GD değil dfhsjdbfsdbv



8-) Kim Ji Won & Mimi (Gu9udan)

Gu9udan biliyorsunuz Jellyfish'in çıkaracağı kız grubu.Mimi de üyelerden.Hatta Cheongdamdong 111'i izlediyseniz biliyorsunuzdur,Mimi eski bir FNC stajyeri hatta orada oyunculuk eğitimi alıyordu. Gördüğümden beri diyorum bu kız kime benziyor kime benziyor. To The Beautiful You'nun ikinci kadın karakterini canlandıran Kim Ji Won'muş benzediği.Buldum rahatladım.




9-) Jeon Min Ju & Irene (Red Velvet)

Jeon Min Ju'yu şu an dağılmış olan The Ark'ın üyesi Minju olarak biliyoruz.Şirketleri salak.The Ark gayet mükemmel ilerliyordu. Salak gibi debut yapmış güzelim grubu dağıttı.
Neyse konumuz benzerlik.Irene ile öyle ''Ohaaa!'' kadar benzemiyorlar.Bir Kim Ji Won ve Mimi değiller yani. Ama ben Minju'yu her görüşümde naif ve asil görünüşü bana Irene'i hatırlatıyor.İkisi de şeker bi şey ya :3




10-) Daye (Berry Good) & Heo Young Ji

Daye minnoşumu bilmiyor olabilirsiniz.Berry Good üyesi.Young Ji'de dağılan KARA grubunun üyelerindendi.Bu fotoğraftaki kadar benzemiyorlar normalde ama benzerliği de inkar edemezsiniz yani şimdi dsjdjssj