23 Ocak 2016 Cumartesi

Crystal Clear! CLC!


CrystaL Clear!
Selams pıtırcıklarım! Ben baktım size CLC sevin falan diyip durmuşum.Lakin şöyle ucundan biraz gugıllamamla farkettim ki kızların doğru düzgün bir bilgisi yok internete düşen. Üye tanıtımları falan sadece.

Aslında sadece 2 mini albüm 1 single'ı olan bir gruba tanıtım yazısı yazmam biraz suya yazı yazmak gibi çünkü çaylak olduklarından grup kendini sürekli yenileyecek ve benim yazı milat olacak ama olsundu.CLC seviyorumdu ben.


Cube grubu ilk karma grup diye tanıttı djsdjsjdjs Grupta bir yabancı üye var o da Sorn,baya karma bir grup bayaaa dsdjsjsh
Ama tabi Cube şu ana kadar hep Koreli stajyerler seçmişti. Bu da bir şey.


Üye Profilleri 

-SEUNGHEE-

 Gerçek ismi: Oh Seung Hee

Sahne İsmi: Seunghee

Doğum Tarihi: 10 Ekim 1995

Pozisyon: Lider,Ana vokal

Uyruk:Koreli

Meyve simgesi: Elma

Eveeet. Grubun annesi,güzeller güzeli liderimiz. Küçücük daha.95 doğumlu bir bebek kendisi. Seunghee'ye liderlik görevi ilk verildiğinde çok endişeliymiş ama zaman geçtikçe daha rahat hissetmeye başlamış ve pozisyonunu sevmiş. Bizim lido çok şirin.Ayrıca boş zamanlarında buzdolabi düzenlemek gibi denişik bir hobisi var dsjdjsd Ne zaman göz kırpsa ağzını açıyor dsjdjs dedim ya denişik bizim lido. Bazen de içinden tam bir nine çıkabiliyor dsjdjsjsjd

Harika bir lider aynı zamanda.Üyeleri kolluyor,koruyor minnoş.
 Bu arada meyve simgesini bilmeyenler olabilir. Kızların her birinin meyve simgesi var. Baskılı tişötleri vardı bu şekilde.Yazının ilerleyen bölümlerinde fotoğrafta görürsünüz.


Ana gibi ana,lider gibi lider dsjdjsjd:


Biraz faqirler düzleştirici alacak paraları yok ablası dsjdjsd

   
O değil de ben bu fotoğrafa aşığım be <3 Lider gibi lider Seunghee <3



Seunghee-If Ain't Got You

Temiz vokalini duymanız için en iyi fırsatlardan biri bu parça.

Bu Davichi cover'ı harika. Altındaki yorumlardan biri ise en büyük isteğimi dile getirmiş.
Artık Immortal Songs'a katılsınlar! Yeteneğinizi yerim sizin <3



              



                             




         





-SORN-

Gerçek ismi: Chonnasorn Sajakul

Sahne ismi: Sorn

Doğum tarihi: 18 Kasım 1996

Pozisyon: Lider vokal

Uyruk:Taylandlı

Meyve simgesi: Karpuz


Geldik Bambam'in memleketlisi Sorn'a. Bam şapşiği CLC ilk çıkış yaptığında MC'lik yapıyordu.Sorn'u nerede görse ''Sorn Noona! Sawadikap!'' diyordu heyecanlı heyecanlı.Eh hemşeri ne yaparsın djshdsjs Şaka bir yana GOT7'la yakın olmalarına çok sevinirim.Yavrularım:3
Sorn tek yabancı üye.Seunghee ile çok yakınlar şapşikler. Sorn K-Pop Star Hunt'ın da finalisti bu arada.Yamuk olmasın dsjdjs
Selena Gomez'e çok benzetiliyor.Bence de benziyorlar.Sorn tam bir ponçik ya :3 Ballı lokma tatlım yani.

Sorn-Price Tag

Sorn-Don't Go Today
Belki sesini çok iyi kullanamıyor ama bunun bir sokak performansı,Sorn'un da bir çaylak olduğunu unutmayalım. Bal gibi sesi var yumuşacık.Sorn'u saklayıp sarmalarım,kimse laf edemez dsjdsj




                           









-YUJİN-


Gerçek ismi: Choi Yoo Jin

Sahne ismi: Yujin

Doğum tarihi: 12 Ağustos 1996

Pozisyon:Vokal,lider dansçı

Uyruk: Koreli

Meyve simgesi: Çilek


Sevimli tavşan! Gülerken tıpkı bir tavşana benzeyen BunnyYuji'miz mükemmel bir şekilde dans ediyor.ASC Got Talent'ı gördüyseniz fark etmişsinizdir.Onun yanında pamuk gibi bir sesi var bu balımın.Tamam belki çok güçlü değil sesi ama şipşirin bir ses tonu var. Saklanası sarmalanası.
En popüler çaylaklardan sayılıyor Bunny'miz.En uzun stajyerliği de Yujin'imiz yapmış.4 yıl olarak.
Dans konusunda da yetenkli olmasının yanı sıra bir çok dansı da yapabiliyor.House,Popping,Locking,Belly Dance vs vs..
Real Men'e de katıldı ve orada ölçümlerde 42 kilo çıkarak hepimizi üzdü.Ben biraz almıştır diyordum.En azından bir 45'i görmüştür diyordum ama aynıymış :( Ye yavrum bacakların kırılacak.Bebek asker diyorlardı zaten :3


Yujin Dance
Burada Yaman TV'de,yukarıda saydığımız tüm dansları kısa kısa göstermiş.Her izlediğimde harika dans ettiğini düşünüyorum.Özellikle Popping'de. Ama bacağı kırılacak sandım o ayrı dsjdjdhs
Gerçekten mükemmel bir dansçı :3



Seungyeon ve Yujin'in koreograflarıyla yaptıkları bir pratik videosu. Ne kadar iyi dans ediyorlar yahu.




        




                   




-SEUNGYEON-


Gerçek ismi: Chang Seung Yeon

Sahne ismi: Seungyeon

Doğum Tarihi: 6 Kasım 1996

Pozisyon: Lider vokal,ana dansçı

Uyruk: Koreli

Meyve simgesi: Portakal

CLC'nin maymunu gelmiş :3 Maknae-line'dan büyük olan Seungyeon CLC'nin ana dansçısı. Netizenler kızlarımı yer batırıp çıkarmadan önce Seungyeon güzelliği sebebiyle çok övgü alıyordu.Tek göz kapağı ve orantılı yüzü. Cidden çok güzel gözleri var :3 Visual olan üyeyi Seungyeon sanmıştım bu nedenle.Ama visual üye Sincabımız Yujin'imiz :3
Fiziği de çok güzel maşallah yavruma :3
Yeeun'la birlikte Kiss The Radio'ya gidiyorlar.

Şimdi buraya Yeeun'la ikisinin Kiss The Radio'da söyledikleri en sevdiğim parçalardan koyacağım.Mükemmeller <3


Seungyeon & Yeeun- Santa Baby 

Mükemmel söylüyorlar ya <3 Sesleri çok tatlı.Hele Yeeun'un vokaline ne demeli <3 Sen rapper'sın yahu kendine gel ikisinde de mükemmel olma :3


Seungyeon & Yeeun- This Christmas 

Ponçiklerim :3






                       






                  
-YEEUN-


Gerçek ismi: Jang Yee Eun

Sahne ismi: Yeeun

Doğum tarihi: 10 Ağustos 1998

Pozisyon: Maknae,Ana rapper,alt vokal

Uyruk: Koreli

Meyve simgesi: Domates

Doma domates,doma domates,tatlı domatesleeeer! Bilmeyenler için bknz. tatlı domatesleeeer! Eveet Yeeun'da tatlı bir domates adeta ve bana kalırsa en iyi çaylak rapper. Çok güzel Allah'ım yemek istiyorum seni Yeeun.
İyi bir rapper olmasının yanında mükemmel bir vokali var ki şaşarsınız. Seungyeon'un kısmındaki videolardan da anlayabileceğiniz gibi harika bir vokale sahip benim güzel kızım <3

Rap yaptığı çoğu videoyu diğer yazılarıma eklediğim için bu videoları minnoşluğunu görün diye ekliyorum.




Burada Oh My Girl Arin,The Ark Jane,Red Velvet Yeri ve Yeeun yani çaylak grup maknaeleri MC'lik yapıyor. Ve çocuk şarkısı söylüyorlar.Yeri'nin kısmında Yeri mikrofonu yaklaştırmadan söylemeye başlayınca Yeeun'un mikrofon uzatışı çok şirin değil mi? Değil mi?? Hani??? Ben fan olduğum için mi çok sevimli geldi??? Hımm pki.


Bir de şu var. İbretlik dsjdjs : Hayranlara el sallarken grup selamlamasını kaçırması   










Gördüğünüz üzere tam bir ponçik kendisi.




(Soldan sağa:Seunghee,Yujin,Seungyeon,Yeeun,Sorn)

Şimdi bu kızlar ne yollardan geçtiler? Evet izliyoruz efendim demek çok isterdim kolayıma gelirdi ama diyemiyorum.Siz okuyorsunuz ben yazıyorum. (OKUYUN BAKIN O KADAR YAZIYORUM.)


Debuttan önce kızlar B1A4 ve GOT7'la birlikte Smart Family reklamında oynadı.Çok hoş bir şarkısı var hatta.


Kızları ilk görüşümdü bu ancak o zamanlar daha stajyerler onları markanın dansçıları zannetmiştim hehe dshdhshs


Bundan kısa bir zaman sonra Pepe ile çıkış yaptılar.

CLC- Pepe


Eğer açılmıyorsa tıklayın

Şarkıyı ilk duyduğumda çok beğenmiştim.Gerçekten çok güzel bir şarkı.Öyle vıcık vıcık şevimlilik akmıyor,çok ciddi bir şey de değil.Tam yaşlarına uygun bir konsept ve şarkı.Duble Sidekick yapımı.2015'in en başarılı debutlarındandı bana göre ama Cube ve onun saçma sapan promosyon eksikliği...daha fazla konuşamayacağım...

Cube'a bakış açım;




Sonracığıma efenim bu kızlar hemen promosyonlar biter bitmez Eighteen single'ı ile geri döndüler.
Klibi yok o yüzden en sevdiğim canlı performansını ekleyeyim buraya.



Bu kıyafetlere iyi bakın arkadaşlar gördüğünüz son iyi sahne kıyafetleri dsjdjss Sonra canım bebeğim stilistimiz ölümüne saçmalamaya başlıyor.



CLC-Like

Eğer açılmıyorsa tıklayın

CLC'nin ikinci - ve şimdilik son- mini albümü Question'ın başlık şarkısı olan Like. Şarkı Pepe'nin biraz daha altında.Ben Pepe'yi daha çok seviyom.



Üstteki kıyafetler yine fena değil.Tabi ki Sorn'un 0-3 yaş grubu tarafından kesip yapıştırılmış gibi duran elbisesini saymazsak.Ama biri bana ikinci resmi açıklasın!! Allahını seven defansa gelsin yav 1!!11!!
Yahu birincisi o kumaş ne o sim?? Kızların her tarafı sürtünmeden dolayı kıpkırmızı tahriş olmuştur.Pullu payetli elbise bile benim kollarımı çizerken simi düşünmek istemedim zavallı kızlarım :(
İkincisi Seunghee'nin elbisesine bakamıyorum gözlerim kanıyor,o nasıl bir tasarım,çok aradınız mı?
Üçüncüsü ise NEDEN? Neden yahu? O kadar giydirilecek şey varken neden insanın kornealarını eritmeye gönüllü bu elbiseler?

Sonra bu pullulardan normal kumaşlara geçiş yaptılar ama onlar da kızların vücut tiplerine zerre uymuyordu.Ah be stilist noona!


CLC-Like Live

Bu sevdiğim canlı performanslardandır :3



(Soldan sağa: Seunghee,Seungyeon,Yujin,Yeeun,Sorn)

Şimdi ben sizi burada fan yapıyorum ya sonra bana sövmeyin ha. Ben de CLC fanı olduktan sonra farkettim ki Cube fanı olmak çok zormuş.Bekle Allah bekle.Çürürsün he.
Mesele Siyo Bey kızları nereye koyduğunu hatırlasın kesin kambek yaptırcak ben inanıyorum dsjdjs
Şaka bi yana zor.4NIA,Beauty ve Melody'ler acıların adamı olmuşlar.Roh Ji Hoon fanlarını anmıyorum bile,içim parçalanıyor vallahi :(

Ne demiş ünlü düşünür-pardon netizen?

''Cube'dan çok bir şey beklemedikten sonra Cube fanı olmanın daha kolay olduğunu farkettim''

Ne kadar da haklısın netizen kardeş.Slm tnşlm mı?

GENEL OLARAK CUBE'UN GRUPLARININ FANLARI;




Seungyeon'un saçlarını açtılar,Seunghee'nin ise koyulaştı. Ve geçen yıl 4Minute'ten sonra comeback yapmışlardı.Şubatta 4Minute dönüyor.Ne dersiniz? Comeback yakın mı?
Bence yakın.O yüzden bu kızları, tüm yeteneklerini ve parlaklıklarını gösterecekleri bu comebackten önce bir an önce tanıyıp sevin.Sonra pişman olursunuz benden söylemesi ;)
  

    


          




 





   

            
                                     

        
                                                

                                


















Umarım bu galeri size yeterince CLC sevdirmiştir kuzucuklar :3

Hala sevememiyorsanız Youtube,tumblr ve bilumum sosyal medya'da arama kutucuklarına tıklıyor ve CLC yazıyorsunuz. Sonra ne bulduysanız inceliyorsunuz. Hadi internetinize kuvvet!


Bonus olarak bu ekstra sevimli video hediyem olsun:


Bayılacaksınız ^^

Başka bir postta görüşmek üzere <3





9 Ocak 2016 Cumartesi

Birbirine Benzeyen Koreli Ünlüler 2

Selams. Yeni yıl geldi. Benim en sevdiğim bölümdür yıl içinde. Üretkenliğim arttı malum kış tamamıyla geldi sayılır.B en de dedim yahu ben bunun vol 2.'sini yapmaz mıyım?

Aslında normal insanlar için ciddi anlamda gereksiz bir post. Çünkü genellikle ''hepsi birbirine benziyor'' modunda olduklarından. Tamam benziyor da bazıları biraz daha benziyor demek ki de post yazıyoruz. Allah Allah ya. Gereksiz yükseldim.



1-) Jeon Woo Ram (D-UNIT) & Jeon Boram (T-Ara)


dsgdgsffss. İtiraf ediyorum bunu gülelim eğlenelim diye koydum. Bu ikisi zaten kardeş.Ama bence ikiz gibi benziyorlar.Aynı bebeksi surat,gözler falan.O yüzden ekledim gitti.



2-) Suzy (Miss A) & Dahyun (TWICE)


JYP Sisters! Dahyun bana ilk gördüğüm günden itibaren Suzy'yi hatırlatıyor. Ve duyduğum yorumlara göre yalnız da değilim.Zaten interneyşınıl fanlar ve Once'lar arasındaki şöhretine de bakılırsa Suzy'nin yolunda gibi görünüyor. Suzy'nin varisi denebilir.
Özellikle gülümserken.Acayip benziyorlar :3



3-) Solar (MAMAMOO) & Jei (FIESTAR)


Fiestar hakkında Vista,One More gibi mükemmel şarkılarının olduğunu bilmem dışında pek bir malumatım yok.Ama gerçekten güzel şarkılar yapmaları sebebiyle popüler olmalarını çok istiyorum.Zaten Cao Lu'nun Radio Star'da birden aramalarda bir numara olması,Yezi'nin de Unpretty Rapstar 2'de baya fan kitlesi toplamış olması hafiften popüler olacaklarının göstergesi.
Neyse sonuç olarak Jei'yi görünce ne güzel hatun diye düşünmenin yanında Solla Lido'ya da çok benzediğini farkettim.
Belki reelde benzemiyorlar ama bu resim aynısı tamam konu kapandı dshdsjdjs.



4-) Seolhyun (AOA) & Sana (TWICE)


İşte benim kızım! Twice dinlediğim falan söylenemez.Ama A klibinde Sana'ya fena tutulmuştum açıkçası.Ve o klipte de Seolhyun'a aşırı benziyor. Heralde Twice bekleyen kitle içerisinde olsaydım Sana biaslı olurdum.Ama JYP DAY6 Ve GOT7'a yapmadığı tanıtımın bin beşşüz katını Twice'a yapınca ben birazcık gıcık oldum sanırım ki SIXTEEN falan çok ilgilenmedim :P



5-) Ren (Nu'est) & Jeonghan (SEVENTEEN)


Ben bunu birinci listeye nasıl almamışım ya.Yeminle ilk Jeonghan'ı gördüm Ren Nu'est'ten ayrılıp Seventeen'e katıldı zannettim dsjjsjd Tarzları,feminen duruşları zaten benziyor ancak asıl şok edici olan suratları.İkiz misiniz be ?! Resmen solda Ren sağda soğan kabuğu saç rengiyle Ren djsdjs.
Şirketdaş olmalarından ötürü mü acaba hehe dsjdjs Güzel çocuklar :3

KişiselÇıkarAmaçlıNot: Ren lütfen tekrar sarışın haline ve pembiş pançaklı dünyana geri dön.Ya ben seni öyle sevdim dön.Ya bi dön dsjdjsdj 

6-) Solar (MAMAMOO) & Ha Yeon Soo


İkisi de Squirtle'e benziyor zaten ama daha çok birbirlerine benziyorlar dsjdjsj Ben de iki posttur Solar'ı benzetilmedik insan bırakmadım ama benziyor ponçiğim ya napayım sjdjs
Şu Ha Yeon Soo da tam bir minnoş ya çok tatlı gülüşü falan :3


7-)Yang Jiwon (SPICA) & Yoo In Na 


Yoo In Na'yı geçen postta Lee Min Jung'a benzemiştim.Heh işte unutun onu.Asıl ikizini buldum ben onun. T-Ara'nın eski üyesi,Spica'nın yeni üyesi-ki kendisi Spica sevdiğim zamanlar biasımdı- olan Jiwon.
Şiş,ısırılası suratları, gözleri,gülümserken dudaklarının kıvrılma şekline kadar aynılar. Şirineler ya :3


8-) Eugene & Dara (2NE1)


Çoğunuzun adını pek bilmediği,aktif olmayan grup S.E.S üyesi Eugene,grup aktifken güzelliğiyle Kore'yi sallamıştı. Hala güzellik kavramları ''Eugene Kadar Güzel'' tabiriyle açıklanıyor.Tabi bazıları yanlış yola sapıp Kim Tae Hee'ye yöneldi ama :P Cidden çıta olarak anılıyor bu kadın. Ve Dara ile çok benziyorlar bana kalırsa.Ne zaman Eugene'i görsem aklıma Dara geliyor.

Ama merak ediyorum.Eugene evlendi,Kim Tae Hee'ye ortaya attılar.Kim Tae Hee'nin de evlendiğini düşünürsek Kore'nin yeni güzeli kim olacak merak ediyorum.Hani şu netizenlerin taptığı türden bir güzel dsjdjs



9-) CL (2NE1) & Suga (BTS)


''Bu nasıl galeri?!'' diye küfredip sekmeyi kapatmadan bir okuyun durun dsjdjshdsh Ben iki sene önce Yoongi'yi böyle kafasında bant varken CL'e çok benzetiyordum. Bir bakın ama benziyor dsjdjsjd Benziyor işte ya banane. Bant takmadığında? I-hıh benzemiyor.



10-) Yein (Lovelyz) & Jungkook (BTS)

Yahu şunlara bak! Ne kadar benziyorlar yahu O.o Lovelyz'in minnoş maknaesi Yein ile Bangtan'in maknaesi Jungkook.
The Ark Halla'yı da benzeten vardı Jungkook'a ama bana kalırsa o çok benzemiyor. Yeinbaby ile Jungkook ise dehşet benziyorlar.




11-) Hani (EXID) & Hayeon (Wellmade Yedang Trainee)


Şimdi ikinci fotoğrafta solda gördüğünüz afet'ül vahşet kız -ki kendisini çok beğendim- Hani'ye acayip benziyor.Aslında sağdaki de benziyor dsjdjs. Grubun fotoğrafı altında 4 tane Hani dalgası baya geçilmişti ama Hayeon dışında hiç biri o kadar benzemiyor.
Hayeon Hani'nin şirketdaşı bu arada. Ama daha stajyer.Bu yıl 4Walls adı altında çıkış yapacaklar.
Ama isim çoğunluk tarafından beğenilmemiş. Eh bana da f(x)'i çağrıştırmıyor değil şimdi dsjdjssj



12-)Bi Rain & Jonghyun (SHINee)


''Şu an saçmaladın'' diyecek olanlara not: Arkadaşlar gerçekte Dino yüzleri dışında hiç mi hiç benzemiyorlar.Ama gülüşlerinde tıpatıp benzeyen bir şey var.
Bu listeye eklememin sebebi de budur djsdjsjd


13-) Song Joong Ki & Yoo Ah In 


Birlikte reklamlar,çekimler falan yapmış bu ikili. Bense Yoo Ah In'i gördüğümde Joong Ki'ye çok benzetmiştim. Canlarım benim maşallah oğluşlarıma dsjjsjds. O değilde A Werewolf Boy efsaneydi ya,hayatımın filmiydi.Hey gidi hey!



14-) Lee Dong Gun & Yonghwa (CNBLUE)


Bunlar da hep şirketdaş yahu. Benim may först lav Yonghwa 2 sene önce MHIYD'da YBS Media'nın varisi Park Se Joo'yu oynamıştı biliyorsunuz.O dizide rol arkadaşı da Lee Dong Gun'du. Dizi güzeldi de yine de harcadılar çocuğumu.Biz boiceler olarak diziyi izlediğimizle kaldık dsjdsjd Pişman? Asla değilim.
Neyse dizide bir baktım fena benziyorlar,bir ara karıştırıyordum falan. Ve buradayız.
Yalnız bu Lee Dong Gun My Boyfriend Type B'de oynayarak hayatının hatasını yaptı. O üçkağıtçı karakter yapıştı üstüne,ne zaman baksam onu görüyorum dsjdsjd.


15-) Daehyun (BAP) & V (BTS) & Baekhyun (EXO) / Eyeliner Family 


Yahu ben bunları nasıl unuturum. Eyeliner family diye geçiyor bunlar dsjdj Daehyun anne Baek baba Tae çocuk dsjdjs
Cidden benziyorlar ama özellikle V ve Baek. Birlikte çektikleri fotoğraf bunun kanıtı niteliğindeydi adeta



Bu postta da bu kadar ^^ Sizin ikiz kadar benzettiğiniz ünlüler var mı? Yorumlarda konuşalım! :3

27 Kasım 2015 Cuma

CLC / Harcanan Yetenek

Dikkaat! Bu yazı DissToCubeEnt içermektedir. Koyu bir Cubestan'ı rahatsız edebilecek nitelik taşımaktadır dsjdjss

Not:Aşağıda yer alanların hiçbiri minnoş, ponçik,sevilesi Hong Ceo'yu temsil etmemektedir.Bunların hepsi o Allahsız Geçici Ceo Bey'edir saygılar efnm dsjdjss



Bildiğiniz gibi Cube Entertainment bünyesinde 2015'te çıkış yapan bir grup CLC.Az buçuk takip ediyorsanız beni bilin yani.Yarım yıldır canım çıktı tanınsınlar diye.Ehe. Neyse

Ama Cube,Canım Cube bu kızlara doğru düzgün ne promosyon verdi,ne de stilist...Like kıyafetleri içimde yaradır.Yeter duymak istemiyorum!


Kızlara 2 mini albüm 1 single verdi ancak hiç mi hiç promosyon yapmadı.Galiba çıkış öncesi Hongdae'ye saldık nasıl olsa diye düşünüyor.Hey beyamca o işler öyle değil!

Hep derim yapamıyorsanız ben yapayım şu işi diye.Bir netizen duygularımı dile getirmişti adeta:

''Hayalimi farketmemi sağladığı için Cube'a teşekkür ederim.Çok çalışıp Cube'un promosyon takımına girmek istiyorum''

Adam hem haklı,hem mizahşör! Neyse.

Önce Şu videoyu bırakayım sonra konuşalım:

ASC's Got Talent

Seunghee'yi çok dikkate almayın dsjdjsj Kişisel yeteneğinin o olduğunu zannediyor.Aslında ana vokal kendisi djsjdjs Onun dışında Sorn'un yumuşacık sesini farketmişsinizdir.Seunghee'nin ana vokal olması K-Pop Star Hunt izleyenler için tam bir şok oldu aslında.Zira Sorn Kpop Star Hunt 2'nun kazananı.

Seungyeon ve Yujin'in vokal becerilerinin yanı sıra dans becerileri harika gördüğünüz gibi.Zaten CLC resmi dansçıları olarak o ikisini seçiyor.

Yeeun ve harika rap'i hakkında konuşmama gerek var mı cidden.Şunu desem yeterli olur sanırım.
Onu Unpretty Rapstar'ın mor fonunun önünde arkasındaki yazıyla görüyorum.Ay ama onu ezerler orada. Ağzı burnu dağılır ponçikimin.


Diyorsanız ki ''bu dansçı dediklerin şarkı söyleyebiliyor mu?''
İki link bırakır gaçarım.
Seungyeon (CLC) Kiss The Radio-Touch My Body(cut)
CLC Seungyeon-U Go Girl ( Lee Hyori )

Sonra efendim bir de Cube Voice Project var.Kızların debutundan önce CVP (Cube Voice Project) kapsamında Yoseob'a Perfume teklisinde eşlik ediyorlar.
Seslerinin harikalığı buradan belli.Ben diyorum size iyiler iyiler diye. Rap konusunda da vokal konusunda da çok mükemmeller gördüğünüz gibi.Aşık ola ola dinlersiniz parçayı.
Seunghee malı senin yüksek notanı yerun.



Sonra bizim Seunghee lido BTOB 6 Sungjae (ya vurmayın valla şaka sevdiğimden hep<3) düet yapıyorlar OST için.Çok minnoş olmuş.Buyurun efenim :3
Dediğim kadar yok mu ama ???




Arkadaşlar şarkı söyleyen bir rapper mükemmelliğine hazır mısınız?

Sorn'dan sonra şarkıya giren kızımız bebe Yeeun :3 Rapper'ımız yani :)

Sorn K-Pop Star Hunt Final

Şimdi elbette ''bu muymuş finalist?'' diyecekler için önlem alayım,burada Sorn'un sesi eğitimsiz,artı yaşı çok küçük.Elbette yüksek notaya çıkarken sesi dalgalanıyor veya ton kaçıyor,belki ufaktan detone oluyor.Normal.Şarkı söylerken bir insanın modu da çok önemli.Bu kız ailesinden uzakta küçücük bir kız ve üstündeki baskıyı hayal edin.Koskoca yarış bu kolay mı?
Hem Cube hemen kaptıysa Sorn'u vardır bir bildiği efendim.Konu mankeni diye almadılar ya kızımızı.
Sesine gelirse ben beğendim.Ufak hataları vardı evet ama ses rengi çok berrak ve pürüzsüz. Ve Pepe ile kıyaslayarak ne kadar geliştiğini anlayabilirsiniz :)





Onun dışında eğer okumadıysanız/bakmadıysanız CLC Busking yazımı da okuyun hatta buyurun:
CLC Sokak Performansları




Yazıyı buraya kadar okudunuz,diğer yazıyı da okudunuz ancak CLC'ye antipatik misiniz? Üzersiniz.



????



Dinlemeyin arkadaşlar netizenleri,aklınızı çelmelerine izin vermeyin.Kızlarım her şekilde mükemmeller. Ballad söylerken de retro şarkılar söylerken de hareketli parçalar söylerken de çok iyiler.Gerçekten yetenekliler. Biraz zaman ayırdığınızda pişman olmayacağınızı düşünüyorum.
Sağlıcakla kalın sizi seviyorum:3
CLC'yi çokça sevin

21 Kasım 2015 Cumartesi

En Yaratıcı ve Anlamlı Fandom İsimleri

Niye böyle bir yazı yazdığımı sorgulamayın üzerinize fandom salarım kkk.Şakaydı ballarım neden öyle şeyler yapayım ayol djshs. Bugün burada efenim en güzel,yaratıcı fandom isimlerini inceleyeceğiz sizlerle. Takipte kalın!

İki grupta inceleyeceğiz isimleri efenim;
a) Resmi olanlar
b)Resmi olmayanlar


a)Resmi Fandom İsimleri

1-) Starlight (VIXX Fandom)
Yaratıcı olması tartışılabilir belki ancak anlam yönünden o kadar güzel ki... VIXX hayranlarına:

''Biz sizin yıldızınız değiliz,siz bizim yıldızımızsınız.Biz sizin ışığınız değiliz,siz bizim ışığımızsınız.''

diyor.Böyle bir grup nasıl sevilmez şimdi?



2-) VIP (Bigbang Fandom)

VIP kelimesinin açılımı ''Very Important Person'' demektir.Yani ''En Önemli İnsan''
E siz düşünün artık :)



3-) B2UTY (Beast Fandom)
Başka bir anlamı yoksa eğer benim bildiğim masala gönderme yapılmış :) Ama çok şirin değil mi hayranlarına masaldaki prenses muamelesi yapmaları?
 Ayrıca bunu uydurmuş olabilirim ama bana şöyle bir anlamı da olabilir gibi geldi. Beast ''Yaratık,Canavar'' gibi anlamlara geliyor ve masalda prenses biliyorsunuz ki Beast'e aşık oluyor. O nedenle Beast'in minnettarlığını da açıklıyor olabilir bu isim. ''Mükemmel değiliz ancak bizi yine de seviyorsunuz tarzı.'' Olabilir yani neden olmasın :3






4-) AhGaSe (GOT7 Fandom)



Aslında bu biraz kişisel bir sebep olabilir kkk. AhGaSe IGOT7'dan geliyor.Yani fandom ismi IGOT7'di ancak AhGaSe olarak kullanılıyor.Neden derseniz  IGOT7'ın okunuşundan geliyor. A(y)-Ga(t)-Se(vın). Bu kadar.
Ama benim sevmeme neden olan kısım şu.Ahgase korece ''yavru kuş''anlamına geliyro.Ve annem küçüklüğümden beri yavru kuş diye çağırır :3 O yüzden bu fandom ismi bir ayrı özel :)



5-) Once (Twice Fandom)
 
Twice ile bir alakam olduğu söylenemez.Ama Twice ''iki defa'' Once ise ''Bir defa'' anlamına geliyor dsjdjs Komik,sevimli bir şey.O yüzden buraya ekledim.



6-) Inner Circle (Winner Fandom)


Bu isim ilk açıklandığında fandom arasında karışıklık çıktı dhsdhjs Nasıl okunuyor diye dert yanan arkadaşlar oldu dsjdjs Tam bir karışıklık dönemiydi hey gidi hey ahaha. Ama bunun yanında Winner'la kafiyesini beğenmekle beraber anlamlıymış bir de.
Merkezi grup anlamına geliyormuş bir kere. Sonra başarılı topluluk anlamı varmış. Kelime anlamı olarak zaten iç daire,merkez anlamlarına geliyor.Bu da -tamamiyle şahsi yorumum- fandom ve grubun birbirine sıkıca kenetleneceği manasına geliyor olabilir :3





b)Resmi Olmayan Fandom İsimleri

1-) EXOtic (EXO Fandom)


YA BİLİYORUM EXO-L'DE ÇOK ANLAMLI ÜSTÜME GELMEYİN :( Ama benim gönlüm EXOtic'te kaldı :( Yaratıcı fandom ismi denildiğinde aklıma ilk gelen fandom ismi bu olsa gerek.




2-)Aff(x)tion (f(x) fandom)



Bu da çok yaratıcı yahu! Aynı zamanda okunuş itibariyle ''bağımlılık'' anlamına geliyor :3 SM yeni fandom ismi düşünene kadar buna onay verse şimdiye kadar fandomun bir ismi olacaktı.Hoş eskisi kadar takmıyorlar sanırım.Ama indir desen SM'i indirirler dsjdjsj.Eh haksız da değiller şimdi.EXO onların hoobae'leri olmasına rağmen fandom isimleri var.Eh bugün yarın Red Velvet'a da fandom ismi gelir.f(x) kim ki? hıh -_-




3-) D'Arkness (The Ark Fandom)


Alın size yüzde yüze Made In Turkey bir isim! Gerçekten. Bu muhteşem isim The Ark Turkey gururla sunar bir yapım.Buradan bir helal olsun diyorum.Düşünülmüş ve gerçekten yaratıcı bir isim olmuş :3 Çok ama çok beğendim :)






Fandom ismi demişken Cube CLC'ye de bir fandom ismi verse keşkem artık :)
Eee arkadaşlar? Sizin ''aa eklemedin aybettin'' dediğiniz fandom isimleri var mı?
Yorumlarda tartışalım :)


30 Ekim 2015 Cuma

Albüm İncelemesi: f(x) 4 Walls / Bolca Elektro Soslu Retro Üzerine


Sulli gittikten sonraki ilk albümleri olduğu için karalamayı çok istediğim albüm.Ancak bir kaç gündür CNBLUE'nun Türkiye'ye gelmesi falan derken kaynadı yeni oturabildim.Geç kalmış sayılmam değil mi?

Ben de ''f(x)'in başarısından dolayı ayrıldığına çok pişman olacak bence Sulli''ci kesime dahilim. Haklı çıkacağımı da düşünüyorum açıkçası.Sulli'yi hala destekleyenler olduğundan çok değinmeyeceğim ancak ona kızgınım.Ciddi anlamda.
Luna BoA'laşması bir yana,çok güzelleşmiş.Gerçekten hoşuma gitti.Victoria ise bildiğimiz gibi.Asil ve güzel.Krystal'i gerçekten çok severim ve Red Light'ın ağır makyajının yakıştığı gibi bu konseptin doğallığının da yakışması çok ilginçti.Şu Korelilerin yıllardır tutturduğu ''Krystal Aurası'' doğru demek ki.Yıllardır aura da aura diye geziyorlar. Aura deyince Krystal. Amber...Aşık oldum sanırım.Ne zaman yeni f(x) albümü gelse Amber'ın kız olduğu bir anlık aklımdan çıkıyor ve kendisine fena yürüyorum djsjdjs

SM f(x)'i gerçek anlamda parlatmak için Sulli'nin gidişini beklemiş gibi.O kadar f(x)'e uygun bir şarkı vermiş ki bayıldım. Hem çok f(x) tarzı,ama aynı zamanda çok farklı.Bir başka işte.

Ve f(x)'e SOLO konser vermişler! Nihayet.İçimden bir ses fandom ismi de yakındır diyor.Bakalım.
4 Walls

Bu şarkıya aşık oldum.f(x)'in fresh vokallerine yakışan,onları parlatan harika bir şarkı olmuş. Baştan ritim ve sözler arasında uyumsuzluk olduğunu düşündüm.Sözler hızlı akıyor gibiydi.Ancak sonra düzeldi. Vokaller çok harikaydı.Nakaratın tutuklusu oldum resmen.O kadar farklı bir tarz ki. Aynı zamanda k-pop rüzgarlarından bağımsız.Dinleyen herkesin beğenebileceği bir şey olmuş. SM'in konsept yönetmenini kutluyorum.

Şarkı uyku ve uyanıklık arasında asılı kalmış hissi veriyor.Eğer yanlış anlamadıysam klipte anlatılan da bu.Pek emin değilim tabi.Çok başka mesajlar da gizli olabilir.K-Pop bu.Güvenemiyorum.


Bir de EXO'nun Love Me Right'ından ve f(x)'in bu klibinden sonra şunu söylemek istiyorum.SM'in klip yönetmenin bir dediğini iki etmesinler, ölünce SM'e falan gömsünler,çok nadide bir insan o.Bu gözler SM'in kutuda dans temalı kliplerini gördü.Böyle kaliteli çekimlerde duygulanıyor.

Son olarak tüm fanlar bir kere söylemiş olabilir ama bu konsepte f(x) kadar yakışacak bir kız grubu göremiyorum.Nihayet SM doğru yolu bulmuş gibi duruyor. Elinde sakladıkları cevheri gördüler sanırım.f(x) gibi bir grup kolay gelmez. Sulli sevenlere saygımdan söylemek istemiyorum ama içimde de kalmasın,f(x) 4 üyeli çok daha iyi.


2.Glitter: Çok şirin bir atari melodisiyle başlayan bir şarkı.Çocuk şarkısı gibi gidiyordu.Nakaratta asıl temposuna kavuştu.Ama benim için fazla karışık bir şarkı. Ritim ve sözler arasında olan uyumsuzluk bu şarkıda da var. Bir hata olarak yapılmamış ancak benim kulağım hata olarak algıladı. Güzel bir şarkı ancak her zaman açıp dinleyeceğim bir şarkı değil. 1.45'ten sonraki kısım için aynısını söyleyemem ancak.Aşık oldum oraya.

Amerikanvari bir şarkı.Disneyland falan çağrıştırıyor.Dinleyin mutlu eder yani.Ama hitap edeceği kitle çok geniş değil. Ama fena parça değil.Özellikle 1.45'ten sonrası şarkıyı kurtarıyor.


Edit: Şarkıyı bir kaç kere çevirdim ve hem çok hoşuma gitti hem de çok eğlenceli bir parça olduğunu farkettim.Bu bağlamda aramızın iyi olduğu bir parça oldu Glitter.







3.Deja Vu: Deja Vu ise tam benim tarzım! Dinler dinlemez seveceğim bir şarkı olacağını anlamıştım. Çok bağımsız,çok hoş,çoktu işte. f(x)'in vokallerini sevdirecek,şirin bir dans şarkısı.Müzikal açısından pek bir şey beklemeyin tabi.Eğlenceli bir şarkı ancak. Bir performans sergilerler umarım bu şarkıyla.Nasıl bir dans olacağını merak ediyorum. Amber'ın rap'i de çok güzel yakışmış. Ancak şarkıyla ilgili şöyle bir şey var.Red Velvet'ın tarzına da çok benzemiyor mu? Onlara verilmiş bir şarkı olsaydı sırıtmazdı sanırım :)

Bunun dışında şarkının retro melodisine aşık oldum.İstemsiz sırıtıyorum. Amber'ın söylediği ''Everytime I look at you'' kısımlarının hastası oldum. O nasıl bir güzellik yahu.
Bu bağlamlarda konuşunca Deja Vu'yu albümdeki favolarımdan saymak istiyorum yüksek müsadenizle.









4.X: Nakaratta geçen Chemical X yani Kimyasal X kısmı üzerine kahkaha attım. Fazlaca Powerpuff Girls hayranı ve bir Bubbles sever olarak Kimyasal X çocukluğumda büyük bir yer tutuyor ahaha. Gözlerimi silmeliyim.

X şarkısı ilginç bir şarkı.Yine ağırlıklı retro olan bir parça ve size uzaylılar dünyayı basmış gibi hissettiriyor.Evet birden fazla Taehyung demek bu.Neyse yani bana böyle hissettirdi.

Glitter'da olduğu gibi çok önyrgılı yaklaşmak istemesem de çok dinleyeceğim bir parça değil. Ama albüme yakışmış mı yakışmış. Amber'ın en çok yakıştığı albüm icat ediyorum izninizle.

Son söz olarak X çilekli lollipop yiyor olmak gibi bir şey. Çok sevmezsiniz ama tadı güzeldir.Tabi çilekli lollipop müptelası mutlaka vardır. Ama ben karpuz seviyorum.







5.Rude Love: Duyduğum anda Sulli'ye diss gibi gelmişti. Neden bilmiyorum.Açıkçası İngilizcesini henüz bulamadığımdan içeriğini pek bilmiyorum ama şarkı albümdeki favorilerimden oldu.Giriş melodisi çok hoşuma gitmekle beraber temposu ve kızların seslerine bayıldım.Hem de şarkıya ilk girdikleri yerde Krys'in sesi harikaydı.

Nakarattaki Rude Love eskilerin hit şarkılarını andırıyor.Mesela 80'ler Amerika şarkı piyasası. Bilmiyorum ama çok sevdiğim bir şarkı oldu.

İlk duyduğum anda kulağıma aşina gelen çok farklı bir parça.Garip yani.Dinleyen herkes sever demiyorum ama ben çok beğendim.

Yine tekrarlayacağım gibi bu bağlamda albümdeki favolarımdan biri olmaya hak kazanıyor.









6.Diamonds: Diamonds albümdeki K-Pop'a en yakın şarkılardan biri. Şu ana kadar olan şarkılardan da en yakın olanı. Çok konuşalacak bir şey var mı hakkında bilemiyorum.

Nakaratta bolca hiphop esintisi var. f(x)'in daha önce deneyip denemediği bir tarz olup olmadığından emin olamadım şu an.
Emin olduğum tek şey Amber'ın bu albme aşırılı yakışması. Bir de f(x)'in tamamlanmış görünmesi.

Bir de hazır aklıma gelmişken şu gif teaser'lar kimin fikriyse gelsin öpücem.SM beni duygulandırıyorsun.Böyle düşünülmüş çalışmalara alışık değilim ben.Aslında hakkını yememek lazım.EXO'nun LMR'sinden daha önce SHINee View zamanları başladın.Ey gidi View çok kaliteli klipti.Bu bağlamda sana yıldız esem.Bir yıldır güzel çalışıyorsun.Tahtalara vuralım.








7.Traveler ft Zico: İşte en heyecanla beklediğim parça geliyor. Benim Jikko'm,canım repırım f(x) ile düet yapmış.

Şarkıyı duyunca şarkıyı Zico mu hazırladı demeden edemedim.Çok onun tarzıydı çünkü. Z-I-Co dediğinde ise ağlayacaktım.Ne kadar uzun süredir Block B dönüşü bekliyorum haberiniz var mı sizin vicdansızlar??? Neyse konumuz f(x).

Zico'nun çizgisine rağmen biraz yavaş başlayan bir şarkı. Daha sonra tempo yavaş yavaş yükseliyor. Yormayan yumuşak bir şarkı aynı zamanda.Zico'nun şarkıya ikinci kez girmesi beni çok mutlu etti gerçekten :3

CNBLUE'nun ft Wheein'i gibi değil gerçekten ft. bir şarkı. Zico beklentimi yükselttiğinden midir nedir çok beğeneceğimi düşünmüştüm ancak çok sevdiğim bir şarkı değil.Ama Zico hatrına dinlenir. Zico'suzluktan ne haldeyim biliyor musunuz siz???? Ama sonuç olarak güzel şarkı.Hoş.





8.Papi: Bir süre sonra kafa yapıyor.Papipapipapi... Klasik bir disko şarkısı gibi başlıyor. Lalala kısmıyla da tempoyu yükseltip Amber'a bağlıyor. Sonra yine o hoş Lalalala nidasıyla nakarata geliyor.

Nakarat tam f(x) tarzı bir nakarat olmuş. Deli dolu ve güzel bir nakarat olmuş.

Bu şarkı hakkında söylenecek bir diğer şey hoş bir dans şarkısı açık del gibi dans etme isteği getiriyor.Ama sorry epıeksı, hiç enerjim yok.Klavyeye zar zor basıyorum.Acilen bir tabak jelibon yemeliyim.

Şu an tıkandım.Yazacak bir şeyim kalmadı bu şarkı hakkında.

Ah bir de unutmadan bu şarkı da albümdeki üçüncü favorim. Özellikle Lalalalala kısımlarının ve Sorry kısımlarının hastası oldum. Var mı oraları kasıp hayrına bana atabilecek bir güzel insan? ?? Pki.







9.Cash Me Out: Gelgelelim bu şarkıya. Sünger olmuş beynime iyi gelen bir şarkı.Yüksek bir tempoyla başlıyor. Nakarat köprüsündeki yüksek notaları beğendim. Nakarat'tan sonra başlayan karışık kısım beni pek cezbetmese de o kısma kadar her şey iyi.

O da kısa sürüyor zaten.Şarkı birden -ve de ilginç bir şekilde doğal olarak- eski temposuna geri dönüyor.

f(x)'in tarzını yansıtan bir şarkı olmuş. SM gerçekten iyi olmaya başladın.

Amber'ın rapi ise yine çok mükemmel olmuş.Rap'ten sonra ise çok temiz bir şekilde vokal alıyoruz ki bence bu kısım da çok mükemmel olmuş.

Şarkı ise So cash me out! nidasıyla son buluyor. Güzel olmuş beğendim. Öyle ayıla bayıla dinlediğm bir şey değil belki ama albüm temposunu koruyan,kendi halinde,tam da f(x) tarzı bir şarkı.Yabana atılmasın.





10.When I'm Alone: Geldik albümdeki son şarkıya. Tam bir ballad ismi When I'm Alone . Ancak bana kalırsa bu şarkı ballad değil.Sadece diğer şarkılara oranla daha az elektro.Bu bağlamda da daha az hareketli. Yani f(x)'ten esaslı bir ballad bekleyenlere yine kötü haber.Ama f(x) hiç bir zaman tam bir ballad yapmadı. Yanlışım varsa uyarın ancak ben hatırlamıyorum.Gerek konsept gerek tarz olarak hep elektro etrafında dönen bir grup oldular hep.

Ama When I'm Alone benim albümdeki son favorim.Hoş gelen melodisi dahil her şekilde güzel bir şarkı .En kısa zamanda ingilizce çevirisi gelsin diye sabırsızlandığım bir şarkı oldu. hoş sözleri
olduğunu düşünüyorum. Bakalım.





Sonuç olarak ben bu albümü çok beğendim.SM f(x)'e ihtiyacı olan harika albümü ve solo konseri verdi.Geriye fandom ismi kalıyor. Stay strong f(x)stan'ler geliyor fandom isminiz. Aslında fanlar Aff(x)tion'ı benimsemişti.Çok yaratıcı da bir isimdi.SM'in tek yapması gereken bu ismi resmileştirmekti.Yıllardır niye yapmadı bir türlü anlamıyorum. Umarım gidip saçma sapan bir isim vermez. Özellikle EXO konusunda üzgünüm.EXO-L anlamlı olabilir ama EXOtic daha yaratıcıydı bana göre.Nys. Bunu başka postta konuşalım.

f(x) albümü almak isteyip alamayanlar bu albümü mutlaka almalı bence.Bu albüm hem şarkılar hem konsept açısından tam olmuş bana kalırsa.Pişman olmazsınız.Hem şöyle bir göz attım o kadar güzel fotoğraflar var ki albümde. Bir kaç Album Unboxing izlemenizde yarar var.

Bunların dışında albüme tekrar bayıldığımı,SM'i kutladığımı.Sulli'nin gidişiyle grubun eksilmek bir yana tamamlandığını,Amber'ın en yakıştığı albüm olarak bunu seçtiğimi,kızların Red Light'ın ağır konseptinden sonra bu doğal konsepte de çok güzel uyum sağladığını ve SM'in konsept ve klip yönetmeniyle tanışıp ayaklarına kapanmak istediğimi son kez belirterek hepinize iyi günler dilerim efendim.

Albümü çokça dinleyin,çokça satın alın,canlı performanslara göz atın.Zira uzun süre eskimeyecek ve hiç modası geçmeyecek bir albüm olmuş yabana atılmasın.

Son olarak f(x). Harika mısınız nesiniz siz yahu :3 Kolay kolay gelmez f(x) gibi grup.SM'in kız grupları içinde de en sevdiğim ve bana göre en gelecek vaat edeni.Ah SM ah...Sana başka bir postta söveceğim.Gün f(x) günü.

This day,f(x) day!

Sağlıcakla kalın :3







4 Ekim 2015 Pazar

Bloga Yönlendirilen Aramalar

Bloga yönlendirilen bir dolu arama var.Rekor yine doğrudan site adresiyle gelenler de de olsa baya ilginç aramalar da var asdjdj

1-)Maknae ne demek?
Cevap veriyoruuuuum... Grubun en küçük üyesi! Son kararım! Şaka bir yana zamanında ''En Maknae Olmayan Maknaeler'' diye bir yazı yazmıştım.Bloga bu vesileyle geldiler sanırsam.


2-)sm yeni gurubu
SM'in en yeni grubu bildiğimiz üzere Red Velvet. Onunla ilgili de bir yazım vardı.Sonrası malum. Google'ın keyfi

3-)m4m- when you leave me
Dokunmayın yarama! Hala duruyor mu bilmiyorum ama M4M ile alakalı bir yazım vardı.Cube bir kalemde harcadı çocukları helal olsun.Ciğerim yanıyor ciğerim.Bana bak Cube düzgün dur CLC'ye iyi bak.Onları bari harcama. -Cube'a çemkirme köşesi-

4-)blue jean kore
Tam olarak anlamadım ama Blue Jean poster falan veriyor yani.Ama çok umutlanma yani genel olarak çoook ünlü gruplar genellikle. SNSD,EXO,SHINee,Bigbang falan... Fanlarıysan ne ala. Ama değilsen Trendy devam sdjdjs

5-)bangtan boys
Bebelerim :3 Çok severim :3

6-)bekoarkisi birikutu
Inanın şair burada ne anlatmak istemiş anlamadım ama Beko'nun dünya markası sloganından bahsediyor olabilir mi? Yok bulamadım,çarpanlarına ayırıcam neredeyse kelimeyi çıkmıyor.Hayır bunu bir yana bıraktığımızda Google niçin ya neden yani bunu benim bloguma yönlendirdi.Bu bana bir mesaj falan mı ki ?? Hımm.

7-) love rain
İzlerken beni uyuz eden dizi.Başlamadıysan bırak bırak hiç başlama.Jang Geun Suk var diye uğraşılmaz.Oyuncu adam zibilyon tane dizi film çekmiş onları çevir çevir izle.Bence kendisi de bu diziyi tarihe gömmek istiyor. Gerçekten böyle yavaş,böyle illet,böyle amaçsız ve böyle Türk filmimsi bir dizi daha izlememiştim o kadar söylüyorum. Bırak bırak yani.

8-) love rain neden hapse girdi
sdjsjs mantıklı bir açıklama getiremiyorum. Love Rain hapse mi girmiş? Efenim Love Rain bir dizi ve olsa olsa senaristi hapse girer.Öyle bir şey de gelmedi hiç kulağıma şimdi.Esenlikler efenim.